شماره پیامکی مسابقه کتاب‌خوانی «کوثر کربلا» اعلام شد
کد خبر: 3849366
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

شماره پیامکی مسابقه کتاب‌خوانی «کوثر کربلا» اعلام شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر روابط عمومی دفاتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در تهران از راه‌اندازی سامانه پیامکی ارسال لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه کتاب‌خوانی «کوثر کربلا» خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌السلام‌والمسلمین امیرمیثم سعیدی، مدیر روابط عمومی دفاتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در تهران از راه‌اندازی سامانه پیامکی ارسال لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه کتاب‌خوانی کوثر کربلا خبر داد و گفت: به‌منظور سهولت دریافت لینک دانلود و توضیحات مقدماتی درباره مسابقه کتاب‌خوانی کوثر کربلا، برگرفته از آثار و اندیشه‌های حسینی آیت‌الله‌العظمی جوای آملی، دفتر نمایندگی معظم‌له در تهران با همکاری پایگاه تحلیلی عترتنا، سامانه پیامکی ارسال فوری لینک دانلود به شماره همراه مخاطبان راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: مخاطبان جهت دریافت توضیحاتی درباره این مسابقه و همچنین دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود می‌توانند عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۵۰۲۶۹۰۰۱۵۷ پیامک کرده که به‌صورت آنی بعد از ارسال عدد ۵ به این سامانه، لینک دانلود و اطلاعات مقدماتی و توضیحات این اپلیکیشن به همان شماره پیامک خواهد شد. ضمناً این سامانه امکان ارسال پیامک به مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را در گوشی خود مسدود کرده را ندارد و پیامکی از این سامانه دریافت نخواهند کرد.
مدیر روابط عمومی دفاتر مرجعیت دینی و علمی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی افزود: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این طرح کتاب‌خوانی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اصلی مسابقه به آدرس darajat.esra.ir  و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی etratona.ir مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نمایندگی معظم‌له در تهران به آدرس میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، ایستگاه بهنام، پلاک 56 مراجعه و یا با شماره‌های 33503023 و33503573 تماس بگیرند.
وی ادامه داد: این طرح از سوی معاونت فرهنگی دفتر مرکزی معظم‌له تا پایان ماه صفر در سراسر کشور در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه آن در ماه ربیع‌الاول برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام سعیدی بیان کرد: در این اپلیکیشن چهار اثر مکتوب آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با عناوین کوثر کربلا، کوثر اربعین، شکوفایی عقل در پرتوی نهضت حسینی و حماسه و عرفان به‌صورت رایگان عرضه شده است و محتوای مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب کوثر کربلا است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند در پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء ثبت نام کرده و به‌صورت آنلاین به سؤالات مسابقه پاسخ دهند.
محسن سلطان‌احمدی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۸
0
0
سلام
از ایکنا و جناب آقای محسن سلطان احمدی تشکر میکنم.
captcha