اطعام بیش از ۳۰۰۰ زائر حسینی در موکب بندرلنگه
کد خبر: 3849607
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

اطعام بیش از ۳۰۰۰ زائر حسینی در موکب بندرلنگه

گروه فرهنگی ‎ــ مسئول موکب بندرلنگه با اشاره به اینکه ۵۰ خادم مسئول پذیرایی از زائران حسینی هستند، گفت: روزانه بیش از سه هزار نفر برای صبحانه، ناهار، شام در این موکب اطعام می‌شوند که قطعاً با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد این افراد افزوده می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدعلی خاوند، مسئول موکب بندرلنگه، دیروز یکشنبه، ۲۱ مهر‌ماه در جمع خبر‌نگاران با بیان اینکه موکب لنگه امسال به دلیل افزایش زوار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را از هشتم صفر آغاز کرده است، اظهار کرد: این خدمات تا دو روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر برای خادمی در این موکب ثبت نام کردند، افزود: در بخش بانوان به‌صورت محله‌ای هر روز یک محله توفیق خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله را بر‌عهده دارند.

مسئول موکب بندرلنگه با اشاره به اینکه ۵۰ خادم مسئول پذیرایی از زائران حسینی هستند، گفت: روزانه بیش از سه هزار نفر برای صبحانه، ناهار و شام در این موکب اطعام می‌شوند که قطعاً با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد این افراد افزوده می‌شود.

خاوند با بیان اینکه حرکت امام حسین‌(ع) امروز جهانی شده و این تمدن اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب در حال شکل‌گیری است، بیان کرد: بخشی از هزینه‌ها توسط مردم و به‌صورت خودجوش ارسال شده و بخشی دیگر، سازمان‌ها و نهاد‌های یاری‌رسان این موکب شده‌اند.

یادآور می‌شود، این موکب به نشانی خروجی بندرلنگه بلوار اربعین، پارک دولت مسجد حجر بن عدی برپاست.

انتهای پیام
captcha