اعزام 100 دستگاه اتوبوس در قالب خدام‌الحسین(ع) به نجف اشرف
کد خبر: 3849835
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

اعزام 100 دستگاه اتوبوس در قالب خدام‌الحسین(ع) به نجف اشرف

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال 100 دستگاه اتوبوس به همراه 3 دستگاه اتوبوس امداد و 320 اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد به نجف اعزام شده‌اند.

جابه‌جایی بیش از 40 هزار زائر اربعین از شوملی تا نجف اشرفبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدمهدی حسینی پویا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد امروز، 22 مهرماه در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی اتوبوسرانی در شهر نجف اشرف اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال 100 دستگاه اتوبوس به همراه 3 دستگاه اتوبوس امداد و 320 اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد به نجف اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها بامداد پنجشنبه همزمان با ورود به خاک عراق از مرز مهران حدود 5200 زائر را به‌صورت رایگان به نجف اشرف انتقال داده‌اند.

حسینی پویا با اشاره به انجام زیارت دوره‌ای اتوبوسرانان تصریح کرد: پس از انجام زیارت دوره‌ای در روز پنجشنبه تمامی اتوبوس‌ها به‌صورت 24 ساعته از روز جمعه اقدام به جابه‌جایی زائران حسینی از شوملی تا نجف اشرف و بالعکس کرده‌اند که طی 100 سرویس رفت‌وبرگشت در روز جمعه 9200 زائر از شوملی به نجف منتقل شده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین در روز شنبه، 20 مهرماه نیز با 209 سرویس بیش از 150 هزار زائر در مسیر شوملی به نجف اشرف جابه‌جا شده‌اند و در روز گذشته یکشنبه تا ساعت 17، حدود 150سرویس انجام شده و بیش از 10 هزار زائر اربعین را به نجف انتقال داده‌اند که این سرویس‌دهی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد اتوبوسرانان ظرفیت جابه‌جایی زائران اربعین در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

حسینی‌پویا افزود: خوشبختانه در این مدت، اتوبوس‌ها بدون هیچگونه مشکلی در حال سرویس‌دهی به زائران اربعین هستند و از نظر تأمین سوخت نیز تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha