پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین از سیمای خوزستان
کد خبر: 3849883
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان خبر داد:

پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین از سیمای خوزستان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسلم رحیمی از پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از مرکز صدا و سیمای خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده و ضبطی از راهپیمایی اربعین حسینی برای مخاطبان به دو زبان فارسی و عربی تهیه و در حال پخش است.

مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، 22 مهرماه در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ از پوشش لحظه‌ای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از شبکه‌های استانی و سراسری خبر داد و گفت: تا کنون بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده و ضبطی از راهپیمایی اربعین حسینی برای مخاطبان به دو زبان فارسی و عربی تهیه و در حال پخش است.
وی بیان کرد: تیم‌های خبری و تولیدی صدا و سیمای مرکز خوزستان از 16 روز قبل از اربعین حسینی با تمام تجهیزات و توان در نقطه صفر مرزی مستقر شده و لحظه به لحظه اخبار حرکت زوار به سمت عتبات عالیات در عراق را برای مخاطبان مخابره می‌کنند.
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در ادامه از برقراری ارتباط زنده با بخش‌های مختلف خبری شبکه‌های سراسری، استانی، برون‌مرزی و نیز تهیه گزارش و مستند‌های مختلف به دو زبان فارسی و عربی خبر داد.
رحیمی همچنین به ایجاد کانال‌های اجتماعی برای اطلاع از آخرین اخبار و تولیدات اربعینی، در معاونت فضای مجازی مرکز خوزستان اشاره کرد و گفت: تهیه و تولید انواع مستند با موضوع پیاده‌روی اربعین، تولید موشن گرافیک با موضوع رعایت نکات لازم برای زائران کربلا، تهیه و تولید کلیپ‌های کوتاه و گزارشی، تولید عکس‌نوشت و پوستر اربعینی و معرفی برنامه‌های اربعینی صدا و سیما و خبر در شبکه‌های اجتماعی از دیگر اقدامات فضای مجازی مرکز خوزستان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار کرد: همچنین از دیگر محتوای برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان پیرامون محورهای زیارت اربعین حسینی و خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) و بهره‌گیری از این حرکت عظیم معنوی که در واقع بزرگ‌ترین حرکت مردمی در جهان بشریت محسوب می‌شود، است که در برنامه‌ها به آن پرداخته خواهد شد.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha