رصد دغدغه‌های بانوان عرصه فرهنگ و هنر لرستان توسط ارشاد
کد خبر: 3850325
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

رصد دغدغه‌های بانوان عرصه فرهنگ و هنر لرستان توسط ارشاد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان، عفاف و حجاب را شاخصه بارز بانوان هنرمند استان دانست و گفت: امور بانوان ارشاد علاوه‌بر خدمت‎رسانی به بانوان همکار، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های بانوان عرصه فرهنگ و هنر استان را نیز رصد کرده و جهت رفع آن‌‎ها برنامه‌ریزی می‌کند.

فتاییبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عصر سه‌شنبه، بیست‌وسوم مهرماه، در نشست تخصصی ویژه بانوان هنرمند که در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان برگزار شد، با اشاره به این‌که نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است، گفت:  خوشبختانه در حال حاضر شاهد حضور بانوان توانمند استان در عرصه‌های مختلف مدیریتی هستیم.

وی با اشاره به این‌که بانوان ایرانی نشان داده‌اند که در عرصه مدیریت علاوه‌بر پاکدامنی، پاکدست نیز هستند که این شاخصه‎ای‏ بارز، قابل اتکا و بااهمیت است، اظهار کرد: خوشبختانه بانوان استان لرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، حضوری درخشان، مؤثر و ماندگار دارند و عفاف و حجاب شاخصه بارز بانوان هنرمند لرستان است که هم در شخصیت و هم در آثار ایشان به‌خوبی متبلور شده است.

فتایی بیان کرد: امور بانوان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علاوه‌بر خدمت‎رسانی به بانوان همکار، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های بانوان عرصه فرهنگ و هنر استان را نیز رصد کرده و جهت رفع آن‌‎ها برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام
captcha