۱۱۰ رسانه در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی شرکت می‌کنند
کد خبر: 3850764
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

۱۱۰ رسانه در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی شرکت می‌کنند

گروه فرهنگی - مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تاکنون ۱۱۰ رسانه برای شرکت در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان بصورت رسمی اعلام حضور کرده‌اند، گفت: در این خصوص لیست انتظاری هم داریم تا درصورت حضور نیافتن برخی رسانه‌ها، جایگزین شوند.

۱۱۰ رسانه در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی شرکت می‌کنند

مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که تاکنون ۱۱۰ رسانه برای شرکت در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان بصورت رسمی اعلام حضور کرده‌اند، گفت: در این خصوص لیست انتظاری هم داریم تا درصورت حضور نیافتن برخی رسانه‌ها، جایگزین شوند.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها از دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات استان استقبال خوبی کرده‌اند و اگر بر روی رسانه‌های شهرستانی بیشتر تمرکز می‌کردیم تعداد رسانه‌ها بیشتر می‌شد، اما محدودیت فضا چنین امکانی را میسر نکرد.

شفیعی با تاکید بر این‌که بهترین سالن نمایشگاه در اختیار نمایشگاه مطبوعات استان قرار گرفته است، افزود: در این دوره کل سالن شهریار مختص نمایشگاه مطبوعات استان بوده و همانند سال گذشته، باجه بانک شهر در جوار نمایشگاه مطبوعات قرار دارد تا مراجعه‌کنندگان از نمایشگاه مطبوعات نیز بازدید کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان با تاکید بر این‌که به مدت یک هفته است تحویل غرفه‌ها جهت استقرار رسانه‌ها را پیگیری می‌کنیم، گفت: طبق وعده متولیان امر تا عصر امروز پارتی شن‌ها جهت تحویل به غرفه‌داران ارائه شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه مطبوعات استان فضایی صرف برای معرفی رسانه‌ها نبوده و در کنار آن ارتقای سطح آموزش‌ها نیز مورد توجه قرار داشته و برنامه‌های جنبی متنوعی در این رابطه پیش بینی شده است.

دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی ۲۹ مهر ماه تا ۴ آبان ماه سال‌جاری(از ساعت ۱۰ الی ۲۰) همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می شود.نتهای پیام

انتهای پیام
captcha