اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای البرز به مناسبت اربعین
کد خبر: 3850822
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای البرز به مناسبت اربعین

گروه فرهنگی- ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز البرز به مناسبت اربعین حسینی اعلام شد.

اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای البرز به مناسبت اربعین

به گزارش ایکنا از البرز، برنامه‌های رادیوی البرز در روز اربعین حسینی شامل ویژه برنامه «بیرق عاشقی» عصر جمعه با رویکرد موضوع راهپیمایی اربعین است.
در برنامه «پاتوق هنر» که ساعت ۲۱:۳۵ پخش می‌شود به موضوعات آیین‌های مذهبی و هنرهای عاشورایی و مراسم اربعین پرداخته می‌شود.
در برنامه «قطار سریع السیر» که روز اربعین ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود به موضوعات جوانان و حضور آن‌ها در راهپیمایی اربعین پرداخته می‌شود، همچنین ویژه برنامه‌های تأمینی با عناوین «نور و نار»، «داغ شقایق»، «با کاروان عشق»، «خلوت وصل»، «موکب عاشق»، «در مسیر بهشت»، «پس از واقعه»، «دمی از عشق»، «رد خون»، «از شام تا مدینه» در روزهای جمعه و شنبه پخش می‌شود.
یکی دیگر از برنامه‌های رادیو البرز در روز اربعین ارتباط زنده و مستقیم با کربلا است که در آستان امام زاده محمد(ع) کرج با عنوان «به تو از دور سلام» پخش خواهد شد.
در ادامه ویژه‌های خبر است که پخش چهار برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع آمادگی برای اربعین و برنامه‌های ویژه ی ستاد اربعین، در حوزه‌های اعزام، اسکان حمل و نقل و بهداشت زائران، با حضور روسای ستاد عتبات عالیات استان، سازمان بار و حمل ونقل شهرداری، دبیر ستاد اربعین، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل علوم پزشکی استان اجرا خواهد شد.
همچنین ارتباط روزانه در دو بخش خبری تلویزیونی و بخش خبری رادیویی با خبرنگار اعزامی مرکز در نجف و کربلا و ارتباط تلفنی در بخش‌های خبری با خبرنگاران اعزامی مراکز ایلام، خوزستان، آبادان و کرمانشاه در مرزها، گفتگو با رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در سامانه سماح، گفت‌وگو با ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کرج در خصوص کمک‌های مردمی در بخش خبری شامگاهی از جمله آن‌ها است.
ویژه‌های تلویزیونی صدا و سیمای مرکز البرز در روز اربعین نیز به ارتباط مستقیم با خبرنگاران مستقر در مرزهای مهران و چزابه همچنین مواکب مستقر در کربلا و نجف اختصاص دارد.

انتهای پیام
captcha