خدمت‌رسانی موکب‌الحسین اوقاف لرستان به ۱۰۰ هزار زائر اربعین
کد خبر: 3850865
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

خدمت‌رسانی موکب‌الحسین اوقاف لرستان به ۱۰۰ هزار زائر اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به خدمت‌رسانی موکب اوقاف لرستان در سامرا به صد هزار زائر اربعین، گفت: موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان تا سه روز بعد از اربعین در خدمت زائرین خواهد بود.

خدمت‌رسانی موکب‌العباس اوقاف لرستان به ۱۰۰ هزار زائر اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان جمعه، بیست و ششم مهر در بازدید از موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا، حضور مردم در پیاده‌روی اربعین را وصف‌ناپذیر دانست که موجب اتحاد شیعیان شده و نقشه‌های دشمن را از بین می‌برد، گفت: پیاده‌روی اربعین درس‌ها و پیام‌های زیادی به ما می‌دهد.

وی افزود: یکی‌از مهم‌ترین پیام‌ها اتحاد شیعیان از سراسر دنیا و یکی بودن هدف آن‌هاست که به عشق حضرت اباعبدالله الحسین((ع) و به یاد حضرت زینب کبری(س) قدم به این مسیر می‌گذارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان پیروی از ولایت و همراه بودن با امام را یکی دیگر از پیام‌های اربعین دانست و اضافه کرد: همراه با امام بودن و حرکت در مسیر امام باعث هدایت و بصیرت انسان و شناخت حق و باطل می‌شود این‌که انسان در مقابل ظلم و ستم ساکت نماند و به مبارزه با آن برخیزد و دشمنان ما از این اتحاد شیعیان هراس دارند و تلاش‌های آنان نیز راه به جایی نخواهد برد.

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به حضور افراد خردسال، نوجوان، جوان، میانسال و کهنسال، گفت: بسیاری از افراد با خانواده‌های خود در این پیاده‌روی اربعین حضور پیدا نمودند که این نشان از عشق، ارادت و علاقه بی‌شمار آنان به حضرت سیدالشهداست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان همچنین به فعالیت موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا اشاره کرد و افزود: موکب اوقاف لرستان در طی این ۱۰ روز فعالیت خود با ۴۵ خادم افتخاری به بیش‌از ۱۰۰ هزار زائر خدمت‌رسانی نموده است که از سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام گرفته تا پذیرایی میان‌وعده و اسکان در خدمت زائرین بوده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی به فعالیت موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان تا سه روز بعد از اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که تعداد زیادی از زائرین از عصر اربعین به سمت سامرا خواهند آمد لذا این موکب تا سه روز بعد اربعین در خدمت زائرین خواهند بود.

انتهای پیام
captcha