سلبریتی‌هایی که روی فرش قرمز نیستند
کد خبر: 3851597
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

سلبریتی‌هایی که روی فرش قرمز نیستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مهدی ترابی جزء نسلی محسوب می‌شود که صاحب جمله مشهور «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» است و فضای دفاع مقدس را ندیده، اما با شلیک جمله ماندگار «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» در برابر دوربین‌ها و همه مخاطبان بصیرت خود را به‌ نمایش گذاشت و نشان داد که سلبریتی‌ها را نباید فقط روی فرش قرمز جست‌وجو کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یک جوان دهه هفتادی در بازی پرسپولیس و پیکان بعد از به‌ثمر رساندن گل، پیراهن ورزشی خود را بالا زد و نوشته روی آن را مقابل دوربین به‌نمایش درآورد.
مهدی ترابی زیر پیراهن خود نوشته بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری». بگذریم که گزارشگر بازی هم در جریان پخش زنده و هم در تکرار صحنه به‌ثمر رسیدن گُل، سخنی از این نوشته به زبان نیاورد اما موجی از اظهارنظرها در فضای مجازی در پی این اقدام ایجاد شد.
ترابی از نسلی است که صاحب جمله مشهور «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و فضای دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده است، اما به نوشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خیلی مدعیان امروزی بهتر بصیرت خود را به‌نمایش گذاشت.
او به وظیفه خود کاملاً عمل و این جمله ماندگار را به دوربین‌ها و همه مخاطبان شلیک کرد و حالا مانده که مسئولان در عرصه‌های مختلف اجرایی کشور در عمل این شعار به‌روز‌ شده‌ امام خمینی(ره) از سوی مهدی ترابی را به‌ اجرا درآورند.
رسانه‌ها و همه آنان که تریبون دارند هم باید بدانند ترابی و انصاری (دیگر بازیکن متولد دهه هفتاد پرسپولیس که همسرش چادر را به‌عنوان حجاب برتر استفاده می‌کند و برای ترابی هم در پی این اقدام آیه‌ای از قرآن کریم را منتشر کرده است) سلبریتی هستند و نباید سلبریتی‌ها را تنها روی فرش قرمزهایی که به عرصه عرض‌اندام در فضای سینمایی کشور تبدیل شده است جست‌وجو کرد.
به قلم محمد لطفی‌زاده، مبلغ و پژوهشگر حوزوی
انتهای پیام
captcha