سامانه آموزش مجازی قرآن شرکت ملی گاز راه‌اندازی شد
کد خبر: 3851640
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

سامانه آموزش مجازی قرآن شرکت ملی گاز راه‌اندازی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شرکت ملی گاز به منظور آموزش قرآن به کارکنان، سامانه آموزش مجازی را راه‌اندازی کرد.

سامانه آموزش مجازی قرآن شرکت ملی گاز راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا؛ دارالقرآن شرکت ملی گاز به منظور تسریع فرایند آموزش قرآن و صرفه‌جویی در زمان، مکان و هزینه؛ اقدام به راه‌اندازی فضای آموزش مجازی قرآن ویژه کارکنان این مجموعه کرده است.

این سامانه به دنبال همکاری که دارالقرآن شرکت ملی گاز با سازمان دارالقرآن کشور داشته، دو بسته آموزشی در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن تهیه و در سایت مجازی بارگذاری کرده است که علاقه‌مندان پس از ورود به سامانه با درج نام کاربری می‌توانند در دوره روخوانی قرآن شرکت کنند.

مقرر شده است تا شرکت‌کنندگان پس از اخذ موفقیت در آزمون حضوری رشته روخوانی قرآن‌، دسترسی به آموزش روان‌خوانی برای آنان مهیا شود.

دوره‌های آموزش قرآن برای همه مقاطع سنی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است، همچنین مقرر شده پس از ارزیابی و نظرسنجی، گام بعدی آموزش مجازی با ارائه رشته‌های تخصصی مانند تجوید، صوت و لحن و ... همراه باشد.

سعید رادفر، مسئول نظارت دارالقرآن‌ الکریم شرکت ملی گاز گفت: سامانه آموزش مجازی قرآن برای نخستین بار به نشانی http://lms.nigc.ir/ در میان شرکت‌های تابعه وزارت‌خانه راه‌اندازی شده است. این دوره‌های آموزشی در قالب 25 درس و هر درس به صورت یک ساعت طراحی شده است.

انتهای پیام
captcha