راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است
کد خبر: 3851802
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است و این همایش امسال با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در تمام شهرهای استان با شعار استکبار ستیزی و افول استکبار جهانی برگزار می‌‌شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، طاهر بخشایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز، ۳۰ مهر، در جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان که با حضور اعضای ستاد بزگداشت این مراسم برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است و این همایش امسال با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در تمام شهرهای استان با شعار استکبار ستیزی و افول استکبار جهانی برگزار می‌‌شود.
وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان عزم مردم را برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳آبان راسخ‌تر می‌کند، افزود: در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات من‌الذله، شعار مردم خواهد بود که از آموزه‌های سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی به صورت مردمی و عمومی برگزار خواهد شد، گفت: نباید از دشمن هر اندازه که بزرگ هم باشد ترسید چرا که ما یک ملت واحد هستیم و در طول ۴۰ سال استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان داده‌ایم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تمامی امکانات راهپیمایی از جمله سیستم‌های جایگزین، جایگاه شعار گویان و جایگاه سخنران امسال آماده برگزاری یک راهپیمایی قدرتمند بوده و مشکل خاصی در این مورد نخواهیم داشت.
گفتنی است؛ راهپیمایی روز دوشنبه ۱۳ آبان از خیابان ولایت فقیه شروع و در میدان انقلاب (ایالت) تجمع خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha