تخصص يك مدير بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد
کد خبر: 3851856
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

تخصص يك مدير بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد

گروه سياست و اقتصاد ــ استاندار قزوین گفت: از من نخواهید فردی را به منصب مدیریت بنشانم که سابقه و تخصص ندارد اما با شما آشنایی دارد برای من تخصص بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد و اگر فرد توانمند بومی نباشد ولی بتواند کمک کند قطعا از ظرفیتش استفاده می‌کنم.

تخصص يك مدير بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد

به گزارش ايكنا از قزوين، هدایت‌الله جمالی پور در جلسه شورای اداری که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین اجتماع بزرگ معنوی است که نه تنها بین شیعیان بلکه بین جهانیان به عنوان یک حماسه بزرگ حسینی یاد می‌شود و پرچم های کشورهای مختلف در این همایش به اهتراز در می‌آید.

وی افزود: این حرکت عظیم بر تن استکبار لرزه انداخته و حرکتی است که اعتقادات مردم را افزایش می‌دهد، این مراسم همواره توسط مردم برگزار و تأکید می‌شود این قبیل مراسم‌ها دولتی نشود تا مردم خودشان با نیت‌های مختلف در مراسم حضور پیدا کنند و قدرت این مراسم را به رخ جهانیان بکشند.

استاندار قزوین اظهار کرد: همه ما باید با هم همکاری داشته باشیم و به هم کمک کنیم اگر این طور نباشد کاری پیش نمی‌رود، یکی از مشکلات جامعه امروز این است که دل‌های ما به‌هم نزدیک نیست و گاهی براساس برداشت‌های شخصی یکدیگر را قضاوت می‌کنیم که این مسائل موجب می‌شود فاصله‌ها زیاد شود که این امر به نفع کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط سختی در کشور داریم و دشمن تمام ظرفیت‌های خود اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را برای ضربه زدن به ما بسیج کرده است، دشمنان با بسیج ظرفیت‌ها به دنبال رخنه کردن در داخل کشور و ایجاد اختلاف بین مسئولان هستند.

جمالی‌پور تاکید کرد: در این شرایط باید مسئولان به گونه‌ای رفتاری کنند که باعث ایجاد یاس در جامعه نشود، رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت است و ما نیز باید وحدت را حفظ کنیم اگر بر اساس این عنصر عمل کنیم موفق می‌شویم.

استاندار قزوین بیان کرد: دشمن سرمایه‌های زیادی گذاشته تا دشمنی‌های داخلی را افزایش دهد بنابراین در این شرایط وظیفه سنگینی برعهده داریم و می توانیم بگوییم سنگین‌ترین وظیفه در دوران بعد از انقلاب مربوط به امروز است.

وی تصريح کرد: در گذشته دشمنان ما دو چهره داشتند مثلا به ما سلاح می‌فروختند در عین حال به عراق هم سلاح می‌دادند اما امروز شرایط سخت‌تر شده است دشمن انسجام ما را هدف گرفته و سعی دارد با جنگ نرم و از مدار خارج کردن نیروهای انسانی به اهداف شوم خود برسد، اگر به این نقشه دشمن پی ببریم، می‌توانیم پیروز میدان شویم.

جمالی‌پور در ادامه با بیان اینکه بیانیه‌ها دردی دوا نمی‌کنند، بیان کرد: من آمده‌ام به مردم خدمت کنم و اگر به دنبال پول بودم ده‌ها شغل اقتصادی مانند مدیرعاملی منطقه آزاد به من پیشنهاد شد اما من نپذیرفتم، زیرا دیدم امروز وظیفه من آن است که به جای پذیرش نفع شخصی به فکر پیشرفت کشور و پیروزی در برابر دشمن باشم و از تجربه و تخصص خودم برای وحدت این استان استفاده کنم.

وی تاکید کرد: سیاست من به کارگیری نیروی داخلی است و برای من جنسیت اهمیتی ندارد، معتقد هستم اگر زنی دارای توان، تخصص و تجربه خوبی است می‌توان از ظرفیتش استفاده کرد، همه ما ملت ایران هستیم اما اگر نیاز باشد از نیروهای توانمند غیربومی استفاده می‌کنم.

استاندار قزوین یادآور شد: در خیلی از موارد به بیراهه رفتیم و امروز آسیب آن را می‌بینیم و بخشی از مشکلات ما ناشی از آن است که روابط را بر ضوابط حاکم کردیم و به دنبال انتصاب دوستان خود بودیم در حالی که باید نفع مردم و تخصص فرد برای ما اهمیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: معتقد هستم اگر فردی داخل استانداری کار می‌کند و سابقه خوبی دارد می‌تواند ترفیع پیدا کند، باید برای کارکنان این نهادها مسیر پیشرفت در نظر گرفت و تا رشد کنند، در غیر این صورت انگیزه در این افراد توانمند از بین می‌رود.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: از من نخواهید فردی را به منصب مدیریت بنشانم که سابقه و تخصص ندارد اما با شما آشنایی دارد برای من تخصص بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد و اگر فرد توانمند بومی نباشد ولی بتواند کمک کند قطعااز ظرفیتش استفاده می کنم.

انتهای پیام
captcha