فریب ادعای غیرقابل تحقق برخی از کاندیدهای انتخاباتی را نخورید
کد خبر: 3851935
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

فریب ادعای غیرقابل تحقق برخی از کاندیدهای انتخاباتی را نخورید

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید بر اینکه مردم فریب ادعای غیر قابل تحقق برخی از کاندیدهای انتخابات مجلس را نخورند، گفت: افراد اصلح و قانون‌دان انتخاب کنید.

فریب ادعای غیر قابل تحقق برخی از کاندیدهای انتخاباتی را نخورید

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امان‌الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب، بعدازظهر روز گذشته، 30 مهر در جمع خبرنگاران شهرستان خوشاب، اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم و در خراسان رضوی دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار می‌شود، مبنای کار مر قانون است و با توجه به اینکه دهیاران و شوارهای اسلامی شهر و روستا به عنوان ناظرین و نمایندگان فرماندار در این انتخابات حضور دارند، باید به قوانین انتخابات تسلط کافی داشته باشند.

وی با سفارش به بخشداران برای گرفتن آزمون از دهیاران و شوارها برای آمادگی بیشتر برای انتخابات و جلوگیری از دچار شدن به مشکلات احتمالی در زمان برگزاری انتخابات، افزود: با توجه به جدول زمان‌بندی انتخابات و شروع کارهای مقدماتی آن از 10 آذرماه افزود: در این بازه زمانی تا زمان برگزاری انتخابات در اسفند ماه حدود 60 درصد انرژی فرمانداران و زیر مجموعه‌های مربوطه صرف برگزاری انتخابات می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب بخشدار بخش جدید نوده انقلاب در این شهرستان بیان کرد: فرد مورد نظر که یکی از بومیان منطقه شهرستان خوشاب است برای تصدی این پست معرفی شده است و بعد از طی مراحل قانونی به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌های موجود در حال حاضر در ساختمان دهیاری روستای نوده انقلاب مستقر خواهد شد.

خدمتگزار بیان کرد: یکی از وظایف خاص وزارت کشور برگزاری انتخابات و تامین امنیت است، در این حصوص با برگزاری اولین دوره انتخابات شوراها در سال 77 یکی از اهداف اصلی انتخاب شوراها دخیل کردن مردم در تصمیم گیری‌های مهم و واگذاری بخش زیادی از کارها به مردم بود اما از مسیر اصلی خودش به مرور جدا شده و بسیاری از شوراها توقع دارند دولت تمامی مشکلات آن‌ها را حل کند، در حالی که غیر ممکن است.

وی با تأکید بر انتخاب افراد اصلح و قانون‌دان برای مجلس بیان کرد: برخی کاندیدها وعده‌های بزرگ می‌دهند که انجامش غیرممکن است و به قولی می‌خواهند راه‌های طولانی را آسفالت کنند و یا فرودگاه بسازند. کل بودجه شهرستان خوشاب برای یکسال 15 میلیارد تومان است که در صورت تحقق 100 درصدی و بدون آنکه میان ادارات دیگر تقسیم شود، برای آسفالت 15 کیلومتر جاده کافی است.

نماینده عالی دولت در خوشاب بیان کرد: درب اتاق فرمانداری به روی سرمایه‌گذاران بدون تعیین وقت قبلی همشه باز است. رویکرد ما در شهرستان خوشاب اقتصادی و در راستای مثلث اقتصادی که تاکنون 8 واحد صنعتی تعیین شده و 10 واحد دیگر در حال اضافه شدن است که تلاش داریم مشکل بیکاری در این شهرستان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام
captcha