مأموریت‌ 8 گانه رئیس سازمان اوقاف برای مدیر جدید مرکز امور قرآنی + عکس
کد خبر: 3855745
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

مأموریت‌ 8 گانه رئیس سازمان اوقاف برای مدیر جدید مرکز امور قرآنی + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی حکمی با مأموریتی هشت‌گانه، مهدی قره‌شیخلو را به عنوان رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان منصوب کرد.

مأموریت‌های هشت‌گانه رئیس سازمان اوقاف برای مدیر جدید مرکز امور قرآنی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حکم انتصاب مهدی قره‌شیخلو به عنوان رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شد که به شرح زیر است.
جناب آقای مهدی قره‌شیخلو
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب می‌شوید.

انتظار می رود در این دوره با نگاه کلان به اهداف کلی، توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حوزه فعالیت‌های قرآنی، اهتمام خویش را در راستای تحقق موارد ذیل معطوف نمائید:
۱‏- برنامه‌ریزی در جهت ارتقای کیفی مسابقات قرآن کریم در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی
۲‏- برنامه‌ریزی در جهت ساماندهی و ارتقای سطح توان علمی و مهارتی داوران مسابقات قرآن کریم در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی
۳‏- برنامه‌‌ریزی در خصوص توسعه موقوفات قرآنی با هدف حمایت از فعالیت‌های قرآنی کشور
۴‏- برنامه‌ریزی در جهت بهره‌برداری مناسب از ظرفیت بقاع متبرکه به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی
۵‏- برنامه‌ریزی در جهت ارتقای و کارآمدی هر چه بیشتر ستاد ملی حفظ قرآن کریم
۶‏- تعامل و همکاری سازنده با دیگر بخش‌های حاکمیتی و مردمی قرآنی کشور
۷‏- برنامه ریزی در جهت ارتقا توان علمی، مدیریتی و مهارتی نیروهای قرآنی سازمان در سطح ستاد و استان‌ها
۸‏- استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروهای انسانی موجود در سازمان

در پایان لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی در دوران مدیریت این مرکز کمال سپاس و تشکر را داشته باشم.

به گزارش ایکنا، همچنین امروز، 18 آبان‌ماه در دفتر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم مرکز قرآنی سازمان اوقاف با حضور مدیران و معاونان این سازمان برگزار شد.

در ذیل تصاویر این جلسه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۱
0
0
بعد از تخریب ساختار معنوی و تخصصی سازمان دارالقرآن، حالا نوبت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف است که قره شیخ لو انجام دهد!!!!!
داوود جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۹
0
0
سلام

چند روز پیش آقای حسینی رئیس سابق مرکز گزارشی مفصل و کامل از چه و چه و چه و چه ارسال کردند که مبتنی برتلاش های ظاهرا مجدانه و کارآمد ایشان در دوره خودشان بود که مدینه فاضله ای را شرح داده بودن که تعجب ما را نیز بهمراه داشت.
سوال اینجاست
این ماموریت های هشت گانه دقیقا همان چیزهایی است که آقای حسینی در گزارش خود آنان را با وصف عالی و ممتاز و دارای ویژگی های فرا طبیعی ذکر کرده بودند...
چطور ممکن است که این ماموریت ها مجددا برای رئیس جدید مرکز در نظر گرفته شده باشد در حالی که آقای حسینی آن را در درجه اعلا علیین انجام داده اند......!؟

آقای خاموشی عزیز برادر بزرگوار انتخاب شما انتخاب خوبی است اما اگر میشود شما نیز گزارشات آقای حسینی را رد یا تایید کنید تا باور کنیم مدیر ۵ ساله عملکر ضعیف یا قوی داشته و باور کنیم ماموریت های آقای قره شیخلو راهی همانند راه رئیس قبلی نیست و بلکه راهی حقیقی و واقع گرایانه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۴
0
0
بسمه تعالي

طرح ملي حفظ جزء 30 در مدارس در سال قبل و امسال جز تخريب و دين گريزي چيزي به دنبال نداشته است.

بهتر است ستاد محترم حفظ به جاي الزامي كردن دانش آموزان به حفظ جزء 30 و مصادره ساعات درسي قرآن براي اين طرح غيرقانوني و غيرمصوب، از راه هاي ديگري براي جبران عدم استقبال مردم و به ويژه دانش آموزان از طرح مذكور فكر كند.

ممنون خواهيم بود.
captcha