جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به یک کشور ابرقدرت تبدیل شده است
کد خبر: 3856118
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به یک کشور ابرقدرت تبدیل شده است

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده گردان امام حسین(ع) کاشمر گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه به یک کشور ابرقدرت تبدیل شده و هیچ‌کدام از کشورهای همسایه حق تجاوز و تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه به یک کشور ابرقدرت تبدیل شده استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، کاظم نجاتی، فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان کاشمر، روز گذشته، 19 آبان‌ماه در دیدار با اعضای شورای اداری این شهرستان که به‌مناسبت سالگرد تأسیس گردان‏‌های امام حسین(ع) برگزار شد، بیان کرد: اکنون با دشمنانی مواجه هستیم که در کشورهای همسایه پایگاه دارند، کشورهای اصلی ما آمریکا و هم‎پیمانانش و پدیده شوم داعش همان افراد فریب خورده‎ای هستند که به نام اسلام و پرچم رسول‌الله(ص) با مسلمان دیگر درگیر می‌‏شوند و دشمنان اصلی، حامیان و پشتیبان این پدیده شوم داعش، رژیم جعلی غاصب اسرائیل و رژیم منفور عربستان سعوی است.

وی اظهار کرد: سناریو و استراتژیک نظام و سپاه مشخص بوده، اگرچه مدعی جنگ نیستیم، اما در دفاع از کشور حتی یک وجب خاک را به دشمن نخواهیم داد.

نجاتی بیان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و برابر سلسله مراتب و ابلاغیات فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1387 بیش از 500 گردان امام حسین(ع) در سراسر کشور با رویکرد مأموریت دفاعی و امنیتی در حوزه استحفاظی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با سازمان متشکل از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتوانه بسیج مردمی شکل گرفت و راه‎اندازی شد.

فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان کاشمر عنوان کرد: اکنون گردان امام حسین(ع) شهرستان کاشمر با توجه به مأموریت ذاتی خود که مأموریت دفاعی و امنیتی است، متشکل از 400 نیروی بسیجی ارزشی، کیفی و بسیجی با سازمان اصلی، مأموریت خود را در شهرستان انجام می‏‌دهند.

نجاتی با اشاره به مهم‌ترین مأموریت‎های گردان امام حسین(ع) کاشمر افزود: دفاع از حوزه استحفاظی شهرستان کاشمر و ریوش تا عمق 5 کیلومتر، مأموریت دفاعی از حوزه استحفاظی شرق کشور، مأموریت دفاع از جزیره قشم، مقابله با ناآرامی‎های اجتماعی، طرح امداد و نجات حوادث و بلایای طبیعی، تربیت و آموزش نیروهای ارزشی، ولایی و انقلابی و کیفی برای کمک به محور مقاومت، آموزش هر ساله دوره تکمیلی بسیج رزم مقدماتی که از زمان تأسیس گردان امام حسین(ع) کاشمر تاکنون بالغ بر 1850 نفر نیروی آموزش دیده‌اند و ... از مهم‌ترین مأموریت‎های گردان امام حسین(ع) این شهرستان است.

وی گفت: گردان امام حسین(ع) شهرستان کاشمر با آموزش‎های تئوری و عملی نسبت به بسیجیان با توجه به نوع تاکتیک و تکنیک دشمنان فرا منطقه‎ای و پدیده شوم داعش و بررسی نقاط قوت و ضعف دشمن به‌صورت تئوری و عملی و اجرای رزم واقعی در مناطق اردوگاهی و مرزی مأموریت خود را انجام می‌‏دهد.

فرمانده گردان امام حسین(ع) کاشمر عنوان کرد: گردان امام حسین(ع) با حضور 5 ساله در منطقه جنوب شرق کشور سیستان‌و‌بلوچستان از سال 88 در نقاط صفر مرزی مأموریت داشته است.

نجاتی بیان کرد: اکنون گردان امام حسین(ع) شهرستان کاشمر از آمادگی بسیار بالایی جهت انجام هر نوع مأموریت برخوردار است.

انتهای پیام
captcha