چهار کانون مردم‌نهاد در تایباد افتتاح شد
کد خبر: 3856608
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
به‌مناسبت هفته وحدت؛

چهار کانون مردم‌نهاد در تایباد افتتاح شد

گروه شهرستان‌ها ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همزمان با سومین روز از هفته وحدت طی مراسمی یک مرکز تخصصی قرآن و سه کانون فرهنگی برای اولین بار در استان خراسان رضوی در این شهرستان مرزی افتتاح شد.

چهار کانون مردم نهاد برای اولین بار در تایباد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد، امروز، 21 آبان‌ماه در این مراسم اظهار کرد: مرکز آموزشی تخصصی قرآن کریم صوت و لحن، کانون فرهنگی ـ تبلیغی مسیر آرامش، مرکز فرهنگی ـ تبلیغی رسانه و کانون علمی جوانان حضرت علی اکبر(ع) مراکزی هستند که امروز به‌صورت رسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، جمعی از علما و روحانیان، اعضای مجمع و کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به شرکت علاقه‌مندان تشیع و تسنن در این مراکز افزود: این مراکز کاملاً به‌صورت مردمی اداره می‌شود و در هر مرکز 10 نفر از مربیان با تجربه در دو قسمت آقایان و بانوان در مباحث و موضوعات مربوطه مشغول به ترویج مباحث دینی، فرهنگی، تبلیغی و فضای مجازی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیپور بیان کرد: پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت، ترویج آموزه‌های دینی، سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و آشنایی فعالیت در حوزه فضاهای مجازی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان تایباد با کشور افعانستان همجوار است و در نوک تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، افتتاح این مراکز نقش به‌سزایی در خودسازی جوانان و علاقه‌مندان به استفاده از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراکز دارد.

انتهای پیام
captcha