وحدت؛ مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف
کد خبر: 3857091
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

وحدت؛ مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف

گروه شهرستان‌ها ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد گفت: وحدت، مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف است، نباید اختلاف نظرهای افراد به مانعی برای وحدت تبدیل شود و باید مصادیق این مهم به درستی بین آحاد مردم تبیین گردد.

وحدت؛ مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلفبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، قاسمعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد، روز گذشته 22 آبان ماه در گردهمایی دهیاران شهرستان گناباد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: اهمیت اتحاد و همدلی تنها مربوط به شیعه و سنی نیست، بلکه تمام ارکان و اقشار جامعه باید با هم وحدت کلمه داشته باشند.

وی ادامه داد: وحدت، مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف است، نباید اختلاف نظرهای افراد به مانعی برای وحدت تبدیل شود و باید مصادیق این مهم به درستی بین آحاد مردم تبیین گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری مردم بهره گرفت.

طالبی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان خواست تا با رعایت اصل بی طرفی، برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی نباید از عناوین و مسئولیت‌های خود برای طرفداری از فرد یا جناحی خاص سوء استفاده کنند، از آن‌ها خواست تا هر گونه موارد خلاف قانون انتخابات مانند تبلیغات زود هنگام و نشست‌های انتخاباتی را به بخشداران گزارش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: هر نوع استفاده از وسایل اداری برای انجام تبلیغات انتخاباتی و یا طرفداری از نامزدهای انتخابات، خلاف قانون است و فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی نظارتی با موارد تخلف برخورد می‌کنند.

انتهای پیام
captcha