فرمول نزول رحمت خدا چیست
کد خبر: 3857436
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
فرمانده کل سپاه مطرح کرد:

فرمول نزول رحمت خدا چیست

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سردار سلامی با اشاره به اینکه بنای اول ما در سپاه تقواست، گفت: این سؤال وجود دارد که فرمول نزول رحمت خدا چیست؟ برای نزول رحمت خدا باید ایمان و تقوا را سرلوحه قرار دهیم؛ آیا تحریم‌کنندگان می‌توانند از نزول رحمت خدا جلوگیری کنند.

آرامش و معیشت خوب از گفتن ذکر خداستبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران شامگاه 24 آبان‌ماه در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآن کشوری ویژه خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تالار قدس حرم مطهر رضوی، گفت: خانواده‌های همسران و فرزندان کارکنان سپاه در واقع امتداد سپاه در جامعه هستند.

وی خطاب به خانواده‌های حاضر در این مراسم، بیان کرد: همسران و پدران شما در مقابل صف‌آرایی دشمن از عزت و استقلال کشور دفاع کردند و راه را بر دشمنان بستند و اجازه ندادند چشم ناپاکی به سرزمینمان بیفتد.

سردار سلامی افزود: در کنار هجرت بزرگ، پاسداران برای دفاع از ارزش‌های اسلام و وطن، صبر و شکیبایی خانواده‌های این عزیزان اولین نقش را در ثبات قدم آنان در این راه دارد. اگر شما خانواده‌ها رنج دوری پاسداران را نداشته باشید ما نمی‌توانیم یک گام به جلو برداریم و این یک اعتراف است. شما از سنگری دفاع می‌کنید که قوی‌تر از سنگری است که همسرانتان از آن دفاع می‌کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران ادامه داد: قرآن کتاب شفا است و به زیباترین و مقوم‌ترین راه ما را هدایت می‌کند. قرآن نور است و بدون نور نمی‌شود راه را پیمود. ما به‌وسیله قرآن به سمت نور هدایت و در سایه رحمت خدا قرار می‌گیریم. اینکه قرآن همه راه‌های سعادت را به ما آموخته است یک حقیقت است و آیات قرآن حکیم، وسیع و مستحکم، بشر را به بهترین راه هدایت می‌کند.

سلامی ابراز کرد: در مناطق سیل‌زده شرقی که حضور پیدا کردم عرض کردم اگر مردم در این بحران‌ها به فرامین قرآنی عمل کنند کار تمام است و هیچ بی‌خانمانی پیدا نمی‌شود و همه با آرامش زندگی خواهند کرد. عمل به قرآن زندگی را برای همه زیبا و مملو از عاطفه و رأفت می‌کند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: دشمن در ظاهر قدرتمند است و ما نباید آنان را دست کم بگیریم، اما اگر طبق جهان‌بینی الهی که امام(ره) و رهبری دارند دشمن را ببینیم آرام می‌گیریم. وقتی ما به دشمنان بزرگی، چون آمریکا و شرکایش که بیش از دو سوم قدرت نطامی دنیا را دارند با نگاه قرآنی بنگریم و با فرمول غلبه بر دشمن که خدا فرمود نگاه کنیم، آرام می‌گیریم.

وی تصریح کرد: ما در طول چهل سال با تکیه بر فرامین کتاب الهی و با قدرت ایمان به جنگ با دشمن رفتیم و می‌دانیم تنها راه برای عبور از فراز‌های تاریخ سرنوشت‌ساز کشور این است که انفاق و از خودگذشتگی داشته باشیم و دیگران را بر خود ترجیح دهیم.

سردار سلامی افزود: راه سعادت ما به قرآن که آیینه تمام‌نمای فضایل هستی است ختم می‌شود. سبک زندگی جامعه بشری در قرآن به زیباترین شکل وجود دارد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: صراط مستقیم را در این قرآن باید بیابیم. پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه هدی(ع) تجسم کامل و تمام عیار قرآن هستند، حضرت زهرا(س) نیز سیمای زنانه قرآن کریم است و پیروی از آنان ضامن پاکی جامعه ماست.

وی با اشاره به اینکه سپاه تصویر قرآنی دارد و بنای اول ما در سپاه تقواست و در آن مردانی هستند که حلال و حرام خدا را به رسمیت می‌شناسند، گفت: این سؤال وجود دارد که فرمول نزول رحمت خدا چیست؟ برای نزول رحمت خدا باید ایمان و تقوا را سرلوحه قرار دهیم. آیا تحریم‌کنندگان می‌توانند از نزول رحمت خدا جلوگیری کنند.

سردار سلامی بیان کرد: امروز خوشحالیم که قرآن به‌عنوان حقیقتی جاری در زندگی پاسداران عزیز ما وجود دارد. آرامش و معیشت خوب از گفتن ذکر خداست، اگر از قرآن دور شوید دچار تنگی در معیشت می‌شوید. برای گشایش رزق به سراغ خداوند بروید نه دشمنان خدا. دشمنان خدا بیش از حد کارتن‌خواب دارند، آیا آنان می‌خواهند گره‌گشایی کنند. ما به فضل الهی صاحب ایمان و عظمت هستیم و این عظمت ما به خاطر اسلام است.

انتهای پیام
captcha