اعلام برگزیدگان سومین دوره مسابقات تواشیح دانش‌آموزان کشور
کد خبر: 3858229
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

اعلام برگزیدگان سومین دوره مسابقات تواشیح دانش‌آموزان کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان در بخش پسران سراسر کشور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

اعلام برگزیدگان سومین دوره مسابقات تواشیح دانش‌آموزان کشوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور امروز 28 آبان در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی با معرفی برگزیدگان این دوره از مسابقات در بخش پسران به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش در این دوره از مسابقات گروه تواشیح الهادی(ع) از استان خوزستان به سرپرستی و مربی‌گری جاسم حسینی‌زاده و با همراهی مهدی حویزه‌نژاد، هادی عموری، احمد کعبی اصل سوره، علی حزابیان، مرتضی بغلانی، احمد عبیاوی و عطاءالله باوی موفق به کسب رتبه نخست شد.

گروه تواشیح آل‌طه از استان آذربایجان شرقی به سرپرستی و مربی‌گری محمدرضا صادقی با همراهی اعضای گروه 6 نفره امیرمحمد مجنونی، امیرحسین رفاهی، محمدمهدی عباسی اول، محمودرضا هلالی، علی عباس‌پور و حسین افراز در جایگاه دوم قرار گرفت.

رتبه سوم در سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور توسط گروه تواشیح دارالقرآن شهید بهشتی از استان مازندران به سرپرستی و مربی‌گری مصطفی قاسمی و با همراهی امیرمحمد میرابی، خاتم رمضانی، محمدمهدی انتظاریان، عرفان حسن‌پور، محمدرضا باقری، ابوالفضل فلاح و ابوالفضل حسن‌زاده کسب شد.

در بخش پسران این دوره از مسابقات 19 گروه در قالب گروه‌های پنج تا هفت نفره از دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور حضور یافتند که سه گروه به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha