مراسم ترحیم استاد «محمدصادق جعفری» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3861390
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

مراسم ترحیم استاد «محمدصادق جعفری» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم ترحیم استاد «محمدصادق جعفری» امروز، ۱۲ آذرماه در مکتب الرضا‌(ع) آذربایجانی‌های مقیم مشهد برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم استاد«محمدصادق جعفری» در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم «محمد‌صادق جعفری»، از اساتید پیشکسوت تفسیر قرآن کریم در مشهد برگزار خواهد شد.

این مراسم امروز، 12 آذرماه از ساعت 19 تا 21 با حضور اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآن کریم در مکتب‌الرضا(ع) آذربایجانی‌های مقیم مشهد واقع در میدان توحید، توحید 11، رضوی 3 برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، محمدصادق جعفری‌یگانه، مدرس و پیشکسوت قرآن کریم که برادرزاده علامه جعفری، شخصیت برجسته جهان اسلام، متولد شهر مقدس مشهد در سال ۱۳۳۳ است.

وی از حدود سال ۱۳۵۴ کار تدریس قرآن را در مشهد آغاز کرده و همچنین بعد از انقلاب و حدود سال ۱۳۶۳ نیز تلاش در این عرصه را به‌صورت جدی‌تر ادامه داده است.

استاد جعفری که در این سال‌ها، شاگردان و همچنین معلمان قرآن بسیاری را در این عرصه تربیت کرده است، کتاب‌هایی چون «راهنمای آموزش پیش‌نیاز علم تجوید» و «علم قرائت قرآن» را در دوران حیات خود تألیف کرد.

کسب رتبه اول مسابقات قرآن در سال ۱۳۴۵ در مدارس مرحوم عابدزاده و رتبه اول حفظ پنج جزء قرآن در سال ۱۳۴۴ از افتخارات قرآنی این استاد پیشکسوت است.

مرحوم محمد صادق جعفری، روز دوشنبه، 11 آذرماه، در 65 سالگی در مشهد دار فانی را وداع گفت و پیکرش در شاندیز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha