خارجی‌ها از امثال مدرس می‌ترسند
کد خبر: 3862109
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
سعادت‌فر:

خارجی‌ها از امثال مدرس می‌ترسند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه جیرفت با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی( ره) گفت: خارجی‌ها از امثال مدرس می‌ترسند نه از کسانی که با رای آنها موافق است و با همه سازش دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 20 خرداد 1375 در جمع فرماندهان سپاه گفت: این بیانات، بیانات به روز جامعه است و باید همیشه مد نظر باشد، این فرمایش در آنجا اجمالا به این شرح است که جامعه به دو دسته تقسیم می‌شود چه جوامع فعلی و چه جوامع گذشته، یک بخش خواص جامعه هستند .
وی افزود: خواص دارای قدرت تجزیه و تحلیل، بینش، اراده و حرکت هستند و ممکن است در جریان حق باشند یا در جریان باطل، اما به هر حال با یک فکر و اندیشه‌ای وارد می‌شوند، اینها از جمله خواص جامعه هستند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر بیان کرد: در مقابل عوام، عوام افرادی هستند که اراده ندارند به دنبال سفره می‌گردند هر کجا سفره رنگین تر بود درآنجا جمع می‌شوند و این تقسیم‌بندی که حضرت آقا انجام می‌دهند ممکن است خواص افراد بی‌سواد باشند یا با سواد، عوام ممکن است افراد بی‌سواد باشند یا با سواد به هر حال خواص به عنوان علمدار هستند یا ممکن است در جبهه حق یا در جبهه باطل قرار گیرند.
وی تصرح کرد: عوام به عنوان رهرو و دنباله‌رو هستند آنها هم ممکن است در جبهه حق باشند یا در جبهه باطل و خواص در جریان حق به دو دسته تقسیم می‌شوند، اولین موضوع بحث ما خواصی هستند که در جبهه حق شمشیر می‌زنند علمداری می کنند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی( ره) اظهارکرد: خارجی‌ها از امثال مدرس می‌ترسند نه از کسانی که با رای آنها موافق است و با همه سازش دارند.

انتهای پیام
captcha