فعالیت بیش از ۶۰۰ نمازخانه در مدارس سمنان
کد خبر: 3862239
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

فعالیت بیش از ۶۰۰ نمازخانه در مدارس سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان از دائر بودن ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان خبر داد و گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تجهیز این نمازخانه‌ها صورت گرفته است.

فعالیت بیش از 600 نمازخانه در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد دستورانی، مدیرکل  این اداره ظهر امروز، 16 آذر در اجلاسیه نماز با عنوان «نماز و مدرسه» در سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان دایر و فعال است، اظهار کرد: باید نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم که در این راستا تجهیز نمازخانه‌ها، ترویج فرهنگ نماز و همچنین ترغیب دانش‌آموزان و نسل جوان به موضوع نماز و ارتباط با خالق هستی، همواره در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

وی متذکر شد: فعالیت‌های خرد و کلان بسیاری برای آموزش مربیان و تقویت یاوران نماز در سطح استان سمنان انجام‌شده که با توجه به اینکه نماز می‌تواند انسان را از منکرات و آسیب‌های اجتماعی بازدارد؛ لذا تلاش شد تا سطح معنویات در مدارس تقویت شود.

دستوراتی بیان کرد: نمازخانه مدارس بهترین مکان برای عبادت دانش‌آموزان در مدت حضور در مدارس است. همچنین به چهار هزار و ۷۳۲ دانش‌آموز ابتدایی استان آموزش عملی نماز ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha