برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3862979
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در کرمانشاه در مسیر احیای فرهنگ غنی قرآن خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی قرآنی در نیمه دوم سال 98 در استان، اظهار کرد: دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در کرمانشاه در مسیر احیای فرهنگ غنی قرآن برگزار می‌شود.
وی گفت: دوره یاد شده یکی از دوره‌های ارزشمندی است که توسط تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. این دوره با هدف شناسایی نیروهای مستعد و توانمند برای تدریس کلاس‌های آموزشی قرآن برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه ایجاد زمینه یادگیری در مربیان دوره پیش از دبستان و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌مند قرآن از دیگر اهداف برگزاری این دوره است، بیان کرد: در مقطع سنی کودکان پیش از دبستان ارائه آموزه‌های قرآنی براساس علاقه و رغبت کودکان از دیگر اهدافی است که از اجرای این دوره دنبال می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: این طرح با همکاری مؤسسات و به مدت 130 ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره آموزشی با تدریس سرفصل‌های متنوع و دقیق با حضور اساتید معتبر برگزار خواهد شد و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی و روش تدریس به قبول‌شدگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: در مسیر کار عملی دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن 40 ساعت کارآموزی حداکثر 3 ماه پس از پایان دوره از شرکت‌کنندگان اخذ خواهد شد.

انتهای پیام
captcha