آغاز به کار نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی
کد خبر: 3862983
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

آغاز به کار نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی به مناسبت هفته پژوهش در بجنورد گشایش یافت.

آغاز به کار نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، دکتر علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی، روز دوشنبه، ۱۸ آذرماه در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: امروز در عصر پر شتاب تاریخ هستیم و تغییر و تحولات پر سرعتی در تمامی جوانب و عرصه های زندگی بشر در حال رخ دادن است و ما باید با این شرایط همراه شویم.
وی گفت: امروز در تمامی حوزه ها به ویژه صنعت، بهداشت و درمان، نانو و هوا فضا با یک انقلاب روبرو هستیم که نتیجه تحقیقات پژوهشگران با هدف توسعه جامعه است.
بیگ زاده ادامه داد: پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید شعار امسال هفته پژوهش است که پژوهش های ما باید در راستای حل مشکلات مردم و توسعه استان باشد.
وی تاکید کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش های مختلف مانند صنعت است تا در ادامه با تولید کالای با کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی به استقلال برسیم و اقتصاد پویا را رقم بزنیم.
دکتر مهران گرمه ای، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز هزینه در عرصه پژوهش را سرمایه گذاری خواند.
وی افزود: در این نمایشگاه ۶۹ غرفه برای واحدهای فناور و دانش بنیان و دستگاه های اجرایی تدارک دیده‌ شده است.
دکتر محقر، رئیس دانشگاه بجنورد نیز لزوم پرداختن به پژوهش در زمان تحریم را ضروری و عامل کمک به استقلال و ترک وابستگی دانست.
وی همچنین بر لزوم بهسازی نمایشگاه بین المللی بجنورد و آماده سازی آن برای بهره گیری خانواده ها تاکید کرد.
نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha