سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
کد خبر: 3863620
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سی و هشتمین دوره از مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران این نهاد، برگزار می‌شود.

سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شوبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، معاونت فرهنگ و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بنا دارد با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و پیاده سازی سبک زندگی قرآنی در زندگی فردی و سازمانی کارکنان، جذب کارکنان به سمت قرآن و فعالیت‌های قرآنی، ایجاد فضای معنوی در سپاه، زمینه سازی انس و الفت کارکنان پایور و وظیفه قرآن کریم، شناسایی و معرفی و همچنین ارتقای استعدادهای برتر و سرآمدان قرآنی سپاه، ایجاد رقابت سالم میان آنان در جهت پرورش استعدادهای درخشان به منظور ترویج و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی سپاه، مرحله سی و هشتمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران را از تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه جاری در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت در مشهد برگزار ‌کند.

منتخبین این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و ارزیابی غیر حضوری در رشته‌های حفظ (کل، 20، 15، 10، 5 جزء قرآن کریم)، قرائت(تحقیق و ترتیل)، مفاهیم و نکات تفسیری(سطح یک و سطح دو) رقابت کرده و به این مرحله راه یافته‌اند.

گفتنی است که این مرحله از مسابقات با حضور داوران بین‌المللی و کشوری و رقابت متسابقین اعزامی از سراسر کشور در رشته‌های مربوطه به مدت سه روز به طول خواهد انجامید.

همچنین در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مدعوین ویژه برگزار خواهد شد نیز رتبه‌های اول تا سوم هر یک از رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و نکات تفسیری مشخص شده و با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha