داغ دوباره دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج)
کد خبر: 3870876
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

داغ دوباره دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج)

گروه هنر ــ دیوارنگاره جان‌باختگان حادثه سرنگونی هواپیما و مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) نصب شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، این دیوارنگاره مزین به نام بیش از 240 جان‌باخته حادثه سرنگونی هواپیما و مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی در کرمان است. 

سحرگاه امروز، یکشنبه، 22 دی‌ماه از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با ادای احترام به جان‌باختگان حادثه سرنگونی هواپیما و مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان رونمایی شد.
 
پیش از این دیوارنگاره، اثری با عنوان «انتقام سخت» در میدان ولیعصر به نمایش درآمده بود. دیوارنگاره‌های میدان ولیعصر آثاری از گروه طراحان انقلاب اسلامی وابسته به سازمان فرهنگی و رسانه‌ای اوج است که تا امروز دیوارنگاره‌هایی را چون شهدا، گام دوم انقلاب، هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن، جام جهانی و ماه رمضان طراحی کرده‌اند.
 
داغ سنگین‌تر شد
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۰
0
0
سلام. من این پیام رو به همه سایت هایی که این خبر رو اعلام کردن می دم بلکه یکی پیگیری کنه. فکر نمی کنید تعدادی از اسامی نوشته شده روی این بیلبورد با فهرست اسامی ارائه شده از کشته شده های این هواپیما تفاوت داره؟ آیا فهرست مشکل داشته یا این بیلبورد. می دونم تو این وضع این نکته پیش پا افتاده ایه اما همه مشکلات بزرگ از همین نکته های پیش پا افتاده شروع می شن.
captcha