آغاز ثبت‌نام جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی در مشهد
کد خبر: 3873294
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

آغاز ثبت‌نام جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت نام سی و پنجمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی همزمان با دانشگاه‌های کشور در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

ثبت نام سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجوییبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سی و پنجمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت در شش بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری و در 34 رشته برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام در سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان از تاریخ 21 دی‌ماه 98 آغاز شده و تا 30 بهمن‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به پورتال دانشجویی خود مراجعه و با استفاده از لینک ایجاد شده در صفحه اول پورتال، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در بخش پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری دانشجویان ‌می‌توانند آثار خود را تا 20 خرداد 99 به‌صورت حضوری تحویل داده و یا از طریق رایانامه Farhangi@um.ac.ir ارسال کند.

اجرای مرحله کتبی رشته‌های حفظ و معارفی 5 اسفندماه و مرحله اول در بخش آوایی در دو گروه بانوان و آقایان هفته اول اسفند است، ضمن اینکه فرم ثبت‌نام ویژه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بوده و ملاک دانشجو بودن مخاطبان، تنها در مرحله اول اعمال می‌شود؛ لذا اگر دانشجویی پس از حضور در مرحله دانشگاهی فارغ‌التحصیل شود می‌تواند در صورت برگزیده شدن در مراحل بعدی نیز شرکت کند.

همچنین به استناد تذکرات آیین‌نامه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت هر دانشجو تنها مجوز شرکت در یک رشته از مجموع سی و چهار رشته معرفی شده را دارد؛ لذا دانشجویان گرامی توجه کنند که فقط یک بار امکان ثبت‌نام در جشنواره را دارند و هرگونه ویرایش و تغییر در اطلاعات می‌بایست با هماهنگی کارشناس قرآن و عترت دانشگاه صورت گیرد.

متقاضیان شرکت در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، صرفاً می‌توانند در یکی از 34 رشته این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha