جمهوری اسلامی محدود به مکان خاص نیست / پیروزی از آن مقاومت است
کد خبر: 3877437
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

جمهوری اسلامی محدود به مکان خاص نیست / پیروزی از آن مقاومت است

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی مخصوص ایران و شیعه نیست و در واقع این پروژه محدود به مکان خاص نیست، ما یک امت اسلامی هستیم و باید براساس یک طرح واحد تلاش و حرکت کنیم.

تمام حرکت شهید سلیمانی به سمت قدس بودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در کنفرانس بین‌المللی «شهید سلیمانی جغرافیای مقاومت، امنیت جهانی» که شب گذشته، ۱۹ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نه یک زلزله، بلکه سونامی در منطقه ایجاد کرد و ایجادکننده طرح اسلامی در جهان بود.

وی با بیان اینکه ایران شایستگی رهبری در سطوح مختلف اسلام تمدنی در سطح جهان را دارد، بیان کرد: باید بر تمام رهبران و فرماندهان این نهضت درود فرستاد، انقلاب اسلامی ایران کوشید تا امت اسلامی را در مسیر صحیح قرار دهد و این امت را به جایگاه اصلی خود یعنی جایگاه بهترین امت بازگرداند.

ابوشریف ادامه داد: آیت‌الله خامنه‌ای حافظ این خط بود که حضرت امام خمینی(ره) آن را بنا نهاد، باید به شما بگویم که پروژه جمهوری اسلامی مخصوص ایران و شیعه نیست و در واقع این پروژه محدود به مکان خاص نیست، ما یک امت اسلامی هستیم و باید براساس یک طرح واحد تلاش و حرکت کنیم.

وی افزود: طرح انقلاب اسلامی برای توسعه و مقابله با پروژه‌های آمریکایی و صهیونیستی است. حاج قاسم سلیمانی شاگرد همین پروژه انقلاب بود، فردی ممتاز بود که تمام حرکاتش در خدمت مردم و انقلاب بود و به سمت قدس انجام می‌شد و از همه جریان‌های مقاومت در کشورهایی مانند فلسطین، یمن و دیگر نقاط حمایت کرد.

نماینده جهاد اسلامی با اشاره به آخرین دیدار خود با فرمانده شهید سپاه قدس اظهار کرد: شهید سلیمانی طرح خود را مبتنی بر مقابله با طرح‌های آمریکایی قرار می‌داد و هرگز در مسیرش منحرف نشد، او گفت که فردای قیامت از انسان سؤال می‌شود برای قدس چه کردی؟ و هر کس در این مسیر شکست بخورد جهنمی خواهد شد، ایشان فردی بود که جریان مقاومت را سامان داد.

ابوشریف بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی و دیگر مجاهدان در جبهه مقاومت قدم برداشتند و جبهه گسترده ایجاد کردند، یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی دشمن‌شناسی بود، در مبارزات انجام شده در کشور افغانستان گروه‌های مبارزه به جای مقابله با آمریکا و غربی‌ها با افرادی در داخل وارد جنگ شدند که نتیجه آن یک جنگ داخلی شد.

وی اضافه کرد: هدف جبهه مقاومت خارج کردن غربی‌ها و ریشه‌کن کردن اسرائیل در منطقه است. شهید سلیمانی در این مسیر حرکت کرد و با دقت طرح‌های خود را به اجرا رساند، همان گونه که رهبری فرمودند: «مسئله فلسطین، مسئله اسلام است.»

نماینده جنبش جهاد اسلامی با اشاره به طرح معامله قرن از سوی آمریکا گفت: هدف این قرارداد، از بین بردن فلسطین است و ما فقط آن را رد نمی‌کنیم، بلکه موجودیت اسرائیل را قطع می‌کنیم آن هم در نقطه عزیزی از اسلام که فلسطین است، این قرارداد جداکننده خوب از خبیث است، چنانکه حاج قاسم گفت مسئله فلسطین جداکننده بهشت و جهنم است.

ابوشریف اظهار کرد: پیروزی از آن مقاومت خواهد بود، درست است که اعلامیه ترامپ (طرح معامله قرن) است، اما در مقابل آن وعده الهی را داریم که تخلف‌ناپذیر است.

انتهای پیام
captcha