راه شهید سلیمانی به مکتب جبهه مقاومت تبدیل شده است
کد خبر: 3877478
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

راه شهید سلیمانی به مکتب جبهه مقاومت تبدیل شده است

کارشناس جبهه مقاومت و همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل شده است، گفت: این امر نشان می‌دهد همانگونه که دشمن از سردار سلیمانی واهمه داشت، از این پس از نام شهید سلیمانی نیز خواهد ترسید.

راه شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل شده است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حمید فرهادی، کارشناس جبهه مقاومت شب گذشته، 19 بهمن‌ماه در آستانه مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع دامغان با اشاره به اینکه آمریکا در شهادت سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد و با شهادت این سردار والامقام، سلیمانی‌های بسیاری را در جبهه مقاومت متولد کرد، گفت: امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه این امر نشان می‌دهد همانگونه که دشمن از سردار سلیمانی واهمه داشت، از این پس از نام شهید سلیمانی نیز خواهد ترسید، متذکر شد: دشمن همواره به‌دنبال ایجاد شکاف و فاصله بین ایران و عراق بود تا بتواند به دستاوردهای خود دست پیدا کند، اما با شهادت ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی، همه دنیا به این باور رسید که اکثریت مردم عراق حامی جبهه مقاومت و ایران هستند.

فرهادی، شهادت را آرزوی دیرینه سردار سلیمانی دانست و افزود: سلیمانی با شجاعت خود، اجازه جولان دادن در میدان‌های جنگی منطقه را به دشمن نمی‌داد و همواره کابوس آمریکا و اسرائیل بود زیرا شهید در رشادت‌های جنگ تحمیلی، با کسب تجربه دفاعی و در جنگ با اشرار به تجربه امنیتی رسیده بود که به دلیل این تجربه‌ها، به‌عنوان یک دیپلمات تمام‌عیار شناخته می‌شد.

به گفته وی، ایران هرگز به‌دنبال نفوذ در کشورهای منطقه نیست اما آمریکا و استکبار امروز با امکانات فراوان خود به جان خاورمیانه افتاده‌اند و نفت را چپاول می‌کنند که بر همین اساس ما نیز به‌دنبال خروج آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از منطقه هستیم که به لطف خدا و ثمره خون شهید سلیمانی، در آینده نزدیک این امر محقق می‌شود.

همرزم شهید سلیمانی افزود: ایران در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، با حمله به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق، اقدامی بزرگ انجام داد به‌گونه‌ای که آمریکا که خود را قدرت اول جهان می‌داند، در شوک این اقدام، جز سکوت راهی برای انتخاب نداشت.

کارشناس جبهه مقاومت با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم در سال‌های اخیر به‌دنبال ضربه زدن به اعتقاد ملت ایران و پشتیبانی آنان از نظام و انقلاب است، تأکید کرد: مردم بار دیگر با حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام
captcha