سومین همایش فاطمی اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد
کد خبر: 3879014
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
در قم؛

سومین همایش فاطمی اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب و سومین همایش فاطمی اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) شب گذشته در قم برگزار شد.

سومین همایش فاطمی اساتید و طلاب در قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، در این مراسم که شب گذشته، 26 بهمن‌ماه، در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد، اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.

مولودی‌خوانی حاج عباس حیدر زاده، پخش کلیپ از سخنان آیت‌الله فاضل لنکرانی، سخنرانی حجت‌الاسلام حق جو و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در بخش دیگری از این مراسم آیت‌الله فاضل لنکرانی با انتقاد از برخی شبهه افکنی‌ها در فضای مجازی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) زمانی که می‌خواست خطبه‌ای ادا کند مقنعه و جلباب را بر سر کرد و در بین یک جمعی که نامحرمان حضرت را نبیند به مسجد رفت و خطبه تاریخی خودشان را بیان کردند.

وی بابیان اینکه ارزش کار این علم با هیچ‌کدام از مظاهر دنیا قابل‌مقایسه نیست، تأکید کرد: طلبه اگر برای مقام و ثروت وارد حوزه می‌شود راه را گم‌کرده و اشتباه می‌کند، دنیا مقصد و مقصود طلاب نبوده و نخواهد بود، اما اگر کسی وارد حوزه می‌شود به ارزش‌های اسلام می‌رسد که بی‌نهایت ارزشمند است.

وی با انتقاد از شعارهای حقوق بشری غرب گفت: این چه نوع حقوق بشری است که هم‌جنس‌بازی را به رسمیت شناخته است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم نیز با قرعه‌کشی انجام‌شده تعدادی از اساتید و طلاب این مرکز کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha