حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3879516
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد براین اساس انتخابات پیش‌رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و حضور در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در انتخابات نماد همبستگی و عزت نظام اسلامی است و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد.
وی افزود: حضور آگاهانه در صحنه انتخابات عزت کشور را رقم می‌زند. انتخابات پیش‌رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و حضور در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در صحنه‌های مختلف تازه‌تر و پر فروغ‌تر در مسیر ارزش‌های خود پیش می‌رود و صحنه انتخابات آزمونی در این مسیر است.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه برای حضور در صحنه انتخابات و انتخاب شخص اصلح برای قانون‌گذاری در نظام مقدس اسلامی باید نهایت دقت و توجه به ملاک‌های دینی انجام شود تا در آینده مجلسی پویا و انقلابی داشته باشیم، گفت: انتخابات باید زمینه‌ساز وحدت و اقتدار اجتماعی باشد.
وی راه مقابله با دشمن و قوی شدن در تمامی عرصه‌ها را حضور حداکثری در انتخابات دانست و اظهار کرد: دشمنان با تلاش برای نشاندن سایه یأس و ناامیدی بر چهره ملت ایران سعی دارند تا آنان را نسبت به راه پیش‌رو دلسرد کنند اما ملت انقلابی ایران همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف این توطئه و نقشه‌ها را در نطفه خفه کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که سبب تقویت مردم، نظام و جمهوری اسلامی در جهان می‌شود حضور پرشور در انتخابات است.

انتهای پیام
captcha