۳۷ کودک مبتلا به سرطان خوزستانی مهمان امام رئوف می‌شوند
کد خبر: 3879552
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

۳۷ کودک مبتلا به سرطان خوزستانی مهمان امام رئوف می‌شوند

مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در خوزستان با همکاری خیرین، سیزدهمین گروه از کودکان خوزستانی مبتلا به سرطان را به زیارت امام مهربانی‌ها می‌برد.

37 کودک مبتلای خوزستانی مهمان امام رئوف می‌شوند

به گزارش ایکنا از خوزستان، مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در خوزستان با همکاری خیرین، سیزدهمین گروه از کودکان خوزستانی مبتلا به سرطان را به زیارت امام مهربانی‌ها می‌برد.

37 کودک مبتلا در این گروه فردا چهارشنبه 30 بهمن عازم مشهد الرضا(ع) می‌شوند و با کمک همیاران و خیرین به آرزوی خود که زیارت امام رضا(ع) است، می‌رسند.

مؤسسه فرهنگی «پنجمین فصل قشنگ» با هدف کمک به کودکان مبتلا به سرطان برنامه‌های متعددی در جهت آموزش و پیشگیری از این بیماری در استان و سطح کشور اجرا کرده است. برآورده ساختن آرزوی کودکان یکی از برنامه‌های این مؤسسه برای بهبود روحیه امید در کودکان و نوجوانان مبتلا است که با حمایت زنجیره انسانی مؤسسه با نام «همیاران بی‌نام» انجام می‌شود.

این گروه با برآورده ساختن آرزوی‌ کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند با ایجاد روحیه امید و مقاومت، آنها را در مسیر مبارزه با این بیماری قدرت بیشتری ببخشد. به گفته مدیر عامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ، آرزوی تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان مبتلا، زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) است. به گفته او رسیدن بچه‌ها به این آرزو اتفاقات خوبی را برای آنها رقم زده است.

دی‌ سال 97 مؤسسه پنجمین فصل قشنگ با مسئولیت هدی رشیدی موفق شد دوازدهمین گروه از بچه‌های مبتلای استان را راهی مشهدالرضا کند و آرزوی 25 کودک و نوجوان را به کمک خیرین برآورده ساز. بهمن امسال سیزدهمین گروه از این کودکان و نوجوانان به آرزوی خود می‌رسند.

انتهای پیام
captcha