تشرف بیش از ۱۲ هزار زوج زیارت اولی به مشهد
کد خبر: 3879728
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

تشرف بیش از ۱۲ هزار زوج زیارت اولی به مشهد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی از تشرف بیش از ۱۲ هزار زوج زیارت اولی به مشهد در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.

تشرف بیش از 12 هزار زوج زیارت اولی به مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی‌مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سه ماه مهلت ثبت‌نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از 18 هزار و 500 زوج دانشجو و 190 زوج استاد از دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود 6000 زوج در قالب 11 کاروان به مشهد مشرف شده‌اند، افزود: در میان ثبت‌نام کنندگان، 12 هزار و 500 زوج، زیارت اولی و 63 زوج غیر ایرانی حضور دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازداوج با برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای زوج‌های دانشجو است.

غلامی‌‌مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل‌های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: این در حالی است که بیش از 300 اتاق در نظر گرفته شده، کمتر از پنج قیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.

وی گفت: همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفته است، تمامی زوج‌های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تأیید شده است از تخفیف 25 درصدی بلیط بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود، طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، حدود 20 هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهد مشرف می‌شوند.

انتهای پیام
captcha