انتخابات، آزمون الهی برای برگزارکنندگان، کاندیداها و مردم است
کد خبر: 3880162
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
آیت‌الله هادوی تهرانی:

انتخابات، آزمون الهی برای برگزارکنندگان، کاندیداها و مردم است

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی تاکید کرد: انتخابات، آزمون الهی برای برگزارکنندگان، کاندیداها و مردم است تا هر کسی به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

انتخابات، آزمون الهی برای برگزارکنندگان، کاندیداها و مردم استبه گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله هادوی تهرانی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا(انسان،3)
ما راه را به او نشان داديم خواه شاكر باشد و پذيرا گردد يا ناسپاس(انسان، 3)
انتخابات آزمونی الهی برای همگان است. برای برگزارکنندگان تا میزان پایبندی آنان به قانون و دین و روز آمدیشان در کیفیت ارزیابی کاندیداها، اعلام اسامی افراد تایید شده، نحوه رأی‌گیری، شمارش آرا و اعلام نتایج آشکار شود.
برای کاندیداها تا معلوم شود چه کسانی در تمام مراحل، قانون و اخلاق را رعایت می‌کنند و از وعده‌های بی‌پایه، خرج‌های بی‌دلیل، رانت‌های غیر مشروع، تهمت به رقبا و هرگونه تبلیغ بی‌اساس اجتناب می‌کنند.
و بالاخره برای انتخاب‌کنندگان، مردمی صبور و شکور که سالیان متمادی سختی‌ها را برای اسلام و انقلاب تحمل کرده‌اند و امروز وظیفه دارند برای حمایت از نظام در انتخابات شرکت کنند. ولی سخت‌تر از آن مکلفند به کسانی رأی دهند که صلاحیت آنها را به دلیلی مشروع و معتبر احراز کرده باشند که بی‌شک رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها به این شیوه محرز نباشد، مشروع نخواهد بود.
امید است همگان در این آزمون الهی سربلند بیرون آییم و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم و موجبات شادی امام عصر عجل الله فرجه الشریف را فراهم آوریم. ان‌شاءالله
مهدی هادوی تهرانی
یکم اسفندماه 1398
قم؛ آشیانه آل محمد علیهم السلام
انتهای پیام
captcha