انقلاب پویای ایران اسلامی نیازمند قانونگذاران قوی است
کد خبر: 3880196
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

انقلاب پویای ایران اسلامی نیازمند قانونگذاران قوی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن توصیه بر حضور همگان در انتخابات، تصریح کرد: باید برای چهار سال جایگاه حساس مجلس را به دست افرادی مؤمن، دغدغه‌مند و با تفکرات جهادی ‌سپرد چرا که انقلاب پویای ایران اسلامی در شروع گام دوم نیازمند قوی شدن است و باید مجلسی قوی تشکیل شود.

حجت الاسلام سیدیحجت‌الاسلام سیدحسن سیدی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: در نظام اسلامی مجلس به عنوان عصاره فضایل ملت بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه از جمله مؤلفه‌های تقویت نظام، تشکیل مجلسی انقلابی و قوی است، افزود: دشمنان و خصوصاً آمریکا همواره در صدد تضعیف ایران اسلامی بوده و هیچ‌گاه از این نقشه شوم خویش دست بردار نیستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: پشتیبانی مردم از نظام که اوج آن حضور در صحنه و خصوصاً عرصه انتخابات است، فاکتور مهم ترس دشمن و اقتدار ایران اسلامی است. در هر انتخاباتی دو اصل مهم و اساسی وجود دارد که باید مدنظر باشد؛ یک اصل شرکت در انتخابات و اصل دیگر شناخت صحیح و انتخاب گزینه مناسب است.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که حضور حداکثری در انتخابات نشانه قوی بودن، پویا بودن و بیداری ملت است که مردم ما در طول ۴۱ سال گذشته نشان دادند و این ابهت را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن توصیه برحضور همگان در انتخابات، تصریح کرد: باید برای چهار سال جایگاه حساس مجلس را به دست افرادی مؤمن، دغدغه‌مند، بحق انقلابی بودن و با تفکرات جهادی ‌سپرد چرا که انقلاب پویای ایران اسلامی در شروع گام دوم نیازمند قوی شدن است و باید مجلسی قوی تشکیل شود.

سیدی اظهار کرد: تشکیل مجلس انقلابی قوی جز با حضور حداکثری، انتخاب اصلح و انتخاب افرادی انقلابی و قوی میسر نخواهد بود و در این راه نباید سفارش امام راحل و شهدای گرانقدر خصوصا شهید سردار سلیمانی را از یاد ببریم و به پاس خون شهدا لبیک‌گوی ندای آنان باشیم. همگان از جمله نامزدها، دست اندرکاران و صحنه گردانان اصلی انتخابات یعنی مردم باید در عرصه انتخابات عزتمند عمل کرده و عزت نفس را رعایت‌کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: امیدواریم همه مردم در دوم اسفندماه باری دیگر ابهت، غیرتمندی و عزت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان بکشند و با حضور و انتخاب درست خویش انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام
captcha