نظام اسلامی برآمده از رأی و نظر مردم است
کد خبر: 3880246
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
همبستگی ملی؛ اقتدار ملی/ ۳

نظام اسلامی برآمده از رأی و نظر مردم است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در ۴۱ سال گذشته، دشمنان بدخواهی و نگاه منفی خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نشان داده‌اند، اما مردم نظام و انقلاب را از خودشان می‌دانند، زیرا این نظام برآمده از رأی و نظر مردم است.

تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده استبه گزارش ایکنا از اصفهان، حیدر قاسمی، رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، امروز جمعه، 2 اسفندماه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی در پل خواجو اصفهان، اظهار کرد: از ماه‌های گذشته تاکنون، تمامی تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم اتخاذ شده است.

وی افزود: 56 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان وجود دارد و امروز بدون هیچ‌گونه کم و کاستی، فرآیند رای گیری در تمام شعب اخذ رای آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در کل استان اصفهان، 2838 شعبه اخذ رای وجود دارد.

قاسمی تصریح کرد: در 41 سال گذشته، دشمنان بدخواهی و نگاه منفی خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نشان داده‌اند، اما مردم نظام و انقلاب را از خودشان می‌دانند، زیرا این نظام برآمده از رأی و نظر مردم است. مردم مانند گذشته در انتخابات مشارکت پرشور خود را به نمایش خواهند گذاشت و به جوسازی‌های دشمنان نیز توجه نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha