افزایش ۹ درصدی بودجه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در سال ۹۹
کد خبر: 3880513
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

افزایش ۹ درصدی بودجه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در سال ۹۹

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش ۹ درصدی اعتبارات این معاونت در سال آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم که برای استفاده بهینه از این اعتبارات برنامه‌ریزی کنیم.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در پاسخ به اینكه بودجه قرآنی استان‌ها در سال جاری چه زمانی واریز می‌شود، گفت: بودجه‌های قرآنی استان‌ها زیرمجموعه و تابع برنامه‌های كلانی است كه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در استان‌ها اجرا می‌كند و به‌ صورت مستقل بودجه‌ای تخصیص نمی‌دهیم.

وی افزود: توانسته‌ایم علی‌رغم تقلیل بودجه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در سال 98، همچنان برنامه‌های قبلی را اجرا كنیم.

فقهی‌زاده ادامه داد: بسیاری از اختتامیه‌های برنامه‌های كلان از قبیل جشنواره‌های هنری و موضوعی آیات در روزهای پایانی زمستان 98 و اوایل بهار 99 برگزار خواهند شد.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینكه در سال آینده در این معاونت شاهد افزایش 9 درصدی اعتبارات خواهیم بود، ابراز كرد: امیدواریم بتوانیم که با اندك افزایش اعتبارات، برای استفاده آن برنامه‌ریزی خوبی کنیم.

انتهای پیام
captcha