تابع نظر وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی حرم رضوی هستیم
کد خبر: 3881434
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
حجت‌الاسلام مروی:

تابع نظر وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی حرم رضوی هستیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آن‌ها هستیم.

تابع نظر وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی حرم رضوی هستیمبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز، 6 اسفندماه در حاشیه مراسم رونمایی از دانش فنی و تولید فیلم‌های چندلایه فرآورده‌های تزریقی و ملزومات دیالیز صفاقی تولید داخل که در شرکت داروسازی ثامن برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان مسائل پیش آمده در خصوص کرونا به دوستان خود در بخش حوزه سلامت، شرکت داروسازی ثامن و حوزه‌هایی که فعال هستیم اعلام کردیم فعالیت خود را افزایش دهند.

وی افزود: ما اعلام کردیم اگر امکانات دارند شبانه‌روز و سه شیفت کار کرده، مایع ضدعفونی‌کننده که مورد نیاز مردم است را تولید کنند و آن‌ها را به‌صورت رایگان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز عمومی قرار دهند تا عده‌ای سوءاستفاده‌گر نتوانند از این مشکل برای مسائل مادی و حیوانی خود استفاده کنند. ما در این حوزه از همه امکانات خود استفاده می‌کنیم.

مروی در خصوص تعطیلی حرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: دو شب پیش با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردم و به رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی نیز نامه نوشتم، ما در این حوزه‌ها نظر و دخالتی نداریم، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر نظری داشته باشند، تابع نظر آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha