تلنگری به منتخبین ملت/ عملیاتی کردن بیانیه گام دوم؛ مطالبات مردم از مجلس یازدهم
کد خبر: 3881535
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

تلنگری به منتخبین ملت/ عملیاتی کردن بیانیه گام دوم؛ مطالبات مردم از مجلس یازدهم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: توجه ویژه به عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و سند چشم‌انداز بیست‌ساله و سند ششم توسعه از دیگر درخواست‌های مردم از مجلس یازدهم است.

تلنگری به منتخبین ملت/ عملیاتی کردن بیانیه گام دوم؛ مطالبات مردم از مجلس یازدهمحجت‌الاسلام علی مراد کیانی، فعال سیاسی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام فرازوفرودها به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود.
این فعال سیاسی افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 290 نماینده مجلس شورای اسلامی 279 نفر به‌صورت قطعی وارد مجلس شده و تکلیف 11 حوزه انتخابیه که به دور دوم کشیده شده در روز 29 فروردین سال 99 مشخص خواهد شد.
وی اضافه کرد: آنچه در انتخابات حائز اهمیت است حضور مردم در پای صندوق‌هاست که دشمن همیشه تلاش می‌کند تا از هر راهی مانع این خروش عظیم ملت شود.
کیانی ادامه داد: اما به حول و قوه الهی همیشه نقش‌های دشمن با شکست روبرو شده و خواهد شد و پیروز همیشگی این صحنه فارغ از همه گرایش‌های سیاسی، «ملت شریف ایران» است.
وی با بیان اینکه انتخابات این دوره با دوره‌های گذشته تفاوت چشم‌گیری داشت گفت: عملکرد ضعیف شش‌ساله دولت و فشار سنگین اقتصادی به مردم، مانع حضور بخشی از مردم در سر صندوق‌های رأی شد.
کیانی عنوان کرد: عملی نشدن بخش وسیعی از وعده‌های نمایندگان دور قبل به مردم و ایجاد وحشت از خطر شیوع بیماری کرونا از طریق شرکت در انتخابات، از دیگر عواملی بود که مانع از حضور جمع کثیری از مردم در انتخابات شد که درمجموع مشارکت عمومی در این دور را از انتخابات را به 43 درصد رساند.
این فعال فرهنگی ادامه داد: تفاوت دیگری که در این دوره از انتخابات به چشم می‌خورد اعتماد ملت ایران به چهره‌‌های جوان انقلابی پس از 41 سال از پیروزی انقلاب است
وی ادامه داد: در این دوره تاکنون 223 نماینده از جبهه انقلاب اسلامی وارد مجلس شده‌اند این در حالی است که از سایر گروه‌های مستقل و اصلاح‌طلب تنها 56 نفر به مجلس راه‌یافته‌اند.
کیانی ابراز کرد: این انتخاب ملت پیام‌های مهمی در پی دارد و آن این است که مردم خواهان خدمت بوده و در این میان بهترین خدمتگزاران خود را نسل جوان انقلابی یافته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: این انتخابات حجت را بر تمام منتخبین به‌ویژه منتخبین جبهه انقلاب تمام کرد که در این دوره 4 ساله با تدوین و تصویب قوانین راهگشا و نظارت دقیق بر سایر قوا جلوی فساد، رانت‌خواری و بی‌تدبیری را گرفته و تحول مهمی در اقتصاد کشور ایجاد نمایند.
وی ادامه داد: مجلس یازدهم با حضور جمع کثیری از انقلابیون باید با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ داخلی درصدد رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم بوده و یک‌بار دیگر امید را به ملت عزیز برگرداند.
کیانی گفت: انتظارات دیگر ملت از آن‌ها تبعیت محض از ولایت، حفظ وحدت، دشمن‌شناسی و تشخیص خودی از غیرخودی، مقابله با نظام سلطه و ارتقاء عزت ملی در روابط با کشورها است.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: توجه ویژه به عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و سایر اسناد بالادستی از قبیل سند چشم‌انداز بیست‌ساله، سند ششم توسعه و جهادی عمل نمودن از دیگر درخواست‌های مردم از مجلس یازدهم است.
وی گفت: ملت ایران باکسی عقد اخوت نبسته اما عاشق خادمان خود است همان‌گونه که شهید سلیمانی را پس از شهادتش با تمام عزت بدرقه نمود، چنانچه این دوره چهره‌های انقلابی عملکرد خوبی از خود نشان دهند الگوی ماندگاری در اذهان مردم خواهد ماند در غیر این صورت تأثیرات نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت که جبران آن بسیار سخت است.

انتهای پیام
captcha