کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» منتشر شد
کد خبر: 3881536
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» منتشر شد

کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» نوشته سیدمجتبی سادات فاطمی در مشهد منتشر شد.

کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» منتشر شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اثر قرآنی کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» با تمرکز بر مخاطب نوجوان نگاشته شده و در نظر دارد تا علاقه‌مندان به هنر تلاوت قرآن را با تقلید از اساتید برجسته کشور مصر به عرصه هنر تلاوت وارد کند.

به گفته نگارنده، آغاز تلاوت قرآن و فراگیری لحن، تجوید و فصاحت با تقلید از اساتید مصری میسر است و به دلیل آن که در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به مربیان کارآزموده و مجرب نیست، تدوین این کتاب می‌تواند فرصتی کارساز برای آغاز و ادامه مسیر تلاوت قرآن باشد.

در این کتاب سرفصل‌هایی مانند آداب تلاوت قرآن، سلسله مراتب یادگیری، روش استماع تلاوت، صداسازی، روش صحیح نفس‌گیری و دیگر مباحث مربوط با تلاوت قرآن برای نوجوانان به تفصیل بیان شده و مسیر حرکت در عرصه تلاوت قرآن برای نوجوانان و جوانان را مدیریت می‌کند.

کتاب «هنر تقلید در قرائت قرآن» که توسط سیدمجتبی سادات فاطمی، مدرس ممتاز قرآن نوشته شده، به‌همت جامعه قاریان قرآن مشهد منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به همراه اين كتاب یک عدد لوح فشرده نیز ارائه می‌شود که محتوای آن ترتیل‌خوانی کل قرآن با صدای استاد خلیل الحصری و استاد منشاوی است، همچنین گلچینی از تلاوت‌های چهار قاری و استاد برجسته مصری در این لوح فشرده وجود دارد.

انتهای پیام
captcha