منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی وحدت رویه داشته باشند
کد خبر: 3881639
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی وحدت رویه داشته باشند

مدیر حوزه‌های علمیه فارس خواستار وحدت رویه منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: وحدت، انسجام و پویایی نمایندگان مجلس برای ما یک اولویت است و می‌خواهیم در پیگیری مسائل استان از نمایندگان یک صدایی شنیده شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 8 اسفندماه در دیدار منتخبان مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان، اهمیت حفظ وحدت را یادآور شد و گفت: وحدت، انسجام و پویایی نمایندگان مجلس برای ما یک اولویت است.

وی خواستار وحدت رویه منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد و افزود:‌ از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم در پیگیری مسائل استان از آن‌ها یک صدایی شنیده شود.

استوار میمندی اظهار كرد:‌ در این راستا عدم تقابل جریان‌های انقلابی در مجلس شورای اسلامی موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و نمایندگان باید در این راه صحن را مدیریت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس لزوم توجه نمایندگان به منویات مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب از دیگر مواردی است كه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدان توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر این باور باشند كه نگاه مقام معظم رهبری به كارها بركت می‌دهد و باید همواره پیرو منویات معظم‌له بود.

استوار میمندی در بخش پایانی سخنان خود گفت:‌ سومین دوره از مجلس است که یک عالم دینی، روحانی و اهل علم در بین آنان نیست و باید در این راه چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام
captcha