امدادرسانی به ۱۰۳ سیل‌زده در خراسان رضوی / ارسال ۵۰۰ بسته زیستی برای سیل‌زدگان کرمان
کد خبر: 3887490
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

امدادرسانی به ۱۰۳ سیل‌زده در خراسان رضوی / ارسال ۵۰۰ بسته زیستی برای سیل‌زدگان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به ارسال ۵۰۰ بسته غذایی و حمایتی برای سیل‌زدگان کرمان از امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه‌دیده سیلاب در خراسان رضوی خبر داد.

امدادرسانی به ۱۰۳ سیل‌زده در خراسان رضوی/ارسال ۵۰۰ بسته زیستی برای سیل‌زدگان کرمانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، سیدمجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، با اشاره به بارندگی‌های روزهای اخیر در استان اظهار کرد: طی این بارندگی‌ها به 103 حادثه دیده در 12 روستای استان خدمات امدادی و اسکان اضطراری ارائه شده است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های گرفتار سیل شامل رشتخوار، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، بردسکن و کاشمر بودند که تعداد 99 نفر از ساکنان آنان از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

احمدی عنوان کرد: در اثر بارندگی‌های دو روز اخیر به همت تیم‌های امداد و نجات استان خراسان رضوی در سطح شعب، تخلیه آب از 31 منزل مسکونی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با بیان اینکه 41 نیروی امدادی در قالب 12 تیم عملیاتی در این امدادرسانی‌ها حضور داشته‌اند، تصریح کرد: در این عملیات‌های امدادرسانی یک دستگاه آمبولانس دو دستگاه خودروی ست نجات و 6 دستگاه خودرو کمک‌دار و 8 دستگاه موتور پمپ به کار گرفته شد.

وی همچنین با اشاره به کمک‌رسانی به سیل اخیر در کرمان بیان کرد: طبق دستور و هماهنگی سازمان امداد و نجات تعداد ۵۰۰ بسته پک زیستی و حمایتی به کرمان ارسال شد.

انتهای پیام
captcha