شرکت ۶۶۰ قرآن‌آموز سیستانی در دوره‌های آموزش قرآن
کد خبر: 3888870
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۹

شرکت ۶۶۰ قرآن‌آموز سیستانی در دوره‌های آموزش قرآن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: طی سال گذشته، در مجموع ۶۶۰ قرآن‌آموز آقا و بانو در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم سطح مؤسسات منطقه سیستان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: طی سال گذشته، در مجموع 660 قرآن‌آموز آقا و بانو در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم سطح مؤسسات منطقه سیستان شرکت کردند.

وی ادامه داد: دوره‌های عمومی قرآن شامل آموزش حفظ جزء 30، قرائت و مفاهیم قرآن کریم می‌شود که در مجموع 500 قرآن‌آموز در رده‌های سنی مختلف، از نونهالان گرفته تا آقایان و بانوان بزرگسال، در این دوره‌ها حضور پیدا کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: دوره‌های تخصصی قرآن نیز شامل قرائت سطح 4 و مفاهیم سطح 4 می‌شود که دو دوره، با حضور 40 شرکت‌کننده برگزار شد؛ این دوره‌ها ویژه بانوان بزرگسال بود.

وی افزود: همچنین دوره آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم، یعنی آموزش حفظ سه جزء به بالا نیز ویژه آقایان و بانوان بزرگسال برگزار شد و در آن 120 نفر شرکت کردند که از این تعداد، 90 نفر بانو بودند.

عارفی اظهار کرد: توسعه آموزش‌ها و فعالیت‌های قرآنی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و امیدواریم در سال جاری با همت مضاعف جامعه قرآنی، شاهد ترویج و تعمیق بیشتر فرهنگ ناب قرآنی در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha