کرونا برای یک سوم جمعیت حاشیه‌نشین مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است
کد خبر: 3889153
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

کرونا برای یک سوم جمعیت حاشیه‌نشین مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کرونا، حداقل برای یک سوم جمعیت مشهد که در مناطق حاشیه ساکن هستند، شرایط سختی را ایجاد کرده است، از این رو کمپین «چراغی برافروز» با همت شورای شهر، شهرداری و موسسه نیکوکاری میزبانان خورشید راه‌اندازی شده است.

پویش «چراغی برافروز»؛ اقدامی مردمی برای رفع نیاز حاشیه‌نشین هابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی بهداشتی، کمک در شرایط بحرانی بوده و مسئله کرونا برای حدود یک سوم از مردم مشهد که در حاشیه شهر قرار دارند، شرایط سختی را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: مشاغل زیادی را داریم که درآمد آن‌ها به فعالیت‌های روزانه بستگی دارد خانواده‌ها تحت فشار هستند، در شرایط فعلی دچار نگرانی‌های جدی در مناطق حاشیه‌ای هستیم و معتقدیم با مشارکت مردم می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

حیدری با اشاره به راه‎اندازی پویش «چراغی برافروز»، گفت: این پویش با همکاری شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین شهرداری و مجموعه میزبانان خورشید راه‌اندازی شده و زمینه‌ای است تا کمک‌های مردمی برای حل مشکلات معیشتی جمع‌آوری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: طبق تصمیم‌گیری انجام شده در شورای اسلامی شهر مشهد معادل آنچه خیران و مردم در این پویش کمک کنند و مشارکت داشته باشند شهرداری به همان میزان مشارکت خواهد داشت و با شناسایی جمعیت‌های هدفی که در مناطق کم‌برخوردار داریم حداقل نیاز شهروندان این مناطق را در کوتاه‌مدت برطرف می‌کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری برای مشارکت حداکثری مردم در این پویش افزود: این همراهی و همدلی برای آینده شهر مشهد آثار و برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

 

کرونا برای یک سوم جمعیت حاشیه‌نشین مشهد شرایط سختی ایجاد کرده است

انتهای پیام
captcha