بهبودی ۳۴۴ بیمار کرونایی در شاهرود
کد خبر: 3889257
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

بهبودی ۳۴۴ بیمار کرونایی در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درباره آخرین امار بیماران کرونایی در شهر‌های زیر پوشش این دانشگاه گفت: ۳۴۴ بیمار کرونایی تا شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه بهبود یافتند.

بهبودی 344 بیمار کرونایی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رضا چمن، رئیس این دانشگاه عصر روز گذشته، 16 فروردین در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود درباره آخرین آمار بیماران کرونایی در شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: تاکنون پاسخ آزمایش کرونا برای ۴۲۱ نفر در شاهرود و میامی مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه از این بین ۳۴۴ نفر بهبود یافته و با ارائه آموزش‌های مراقبت‌های بالینی و نقاهت مرخص شده‌اند، اظهار کرد: ۸۲ درصد بیماران کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی بهبود یافتند که آمار خوبی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر اینکه در طرح ملی مقابله با کرونا تاکنون ۹۰ درصد جمعیت زیر پوشش این دانشگاه حداقل یک نوبت غربال و ارزیابی شده‌اند، گفت: این نشان از استقبال مردم و تلاش کادر درمانی و بهداشتی شهرستان‌های شاهرود و میامی است.

چمن درباره آخرین راه‌های درمان کرونا ویروس گفت: یک کمیته علمی در ستاد ملی مقابله با کرونا براساس آخرین شواهد علمی روز تصمیم‌گیری می‌کنند و حقیقت امر این است که شواهد بسیار محدودی مبنی بر اثربخشی نسبی برخی داروها وجود دارد که بر همان اساس توصیه و تجویز می‌شوند، اما شواهد قوی مبنی بر اثربخشی متقن همین داروها نیز وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha