کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در مقابله با کرونا موفقیت‌آمیز است
کد خبر: 3900356
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در مقابله با کرونا موفقیت‌آمیز است

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی گفت: فعال کردن فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی ـ هنری پس از وقفه دو ماهه نیازمند تغییر و احیای مجدد است.

جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه اتاق فکر برنامه‌ریزی فرهنگی پساکرونا که روز گذشته 31 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برخی از رویدادها نظیر فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری و برخی از فعالیت‌ها نیز باید به صورت مجازی برگزار شوند و اینها نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی را با حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار کرده‌ایم که در ادامه راه به یک وفاق و اجماعی کلی برسیم، خوشبختانه همدلی خوبی در زمان شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاد که امیدواریم این همدلی ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در کنترل و مقابله با بیماری کرونا را موفقیت‌آمیز خواند و تصریح کرد: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور در پویش‌ها، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی، در آموزش‌ها و آگاهی بخشی‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار داشتند. همراهی راهبردی اصحاب فرهنگ و هنر نشان داد فرهنگ زنده و در دل خانواده‌ها و مردم یک جزء انکارپذیر است.

وی افزود: پس از عبور از شرایط اضطرار، اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند نقش راهبردی خود را تدوام بخشند.

مروارید در خصوص جبران خسارت اصحاب فرهنگ و هنر بیان کرد: چون خسارت‌های وارده در کل کشور محاسبه شده است، تصمیم‌گیری در خصوص جبران این خسارت‌ها هم ملی است، این اداره‌کل بنا به وظیفه ذاتی که داشته است، خسارات‌ها را برآورد و به تهران ارسال کرده است.

انتهای پیام
captcha