توزیع 1150 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی در تایباد
کد خبر: 3900479
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

توزیع 1150 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی در تایباد

مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح رزمایش «کمک مومنانه» این کانون به منظور رفع محرومیت‌زدایی از ابتدای ماه رمضان، تعداد 2500 بسته ارزاق را بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

توزیع 1150 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی در تایباد

صادق دادمحمدی، مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: توزیع این تعداد بسته ارزاق طی چند مرحله صورت گرفته و در این مرحله که همزمان با هفته آخر ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر انجام شد، تعداد هزار پک افطاری و 150 بسته‎غذایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی ارزش هر پک افطاری را حدود یک میلیون ریال و هر بسته غذایی را سه میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌های حمایتی خیران شهرستان پیش‌قدم بوده و یک چهارم مبلغ را تقبل کرده و مابقی آن توسط آستان قدس رضوی تامین می‌شود.

دادمحمدی بیان کرد: علاوه براین، در زمان شیوع ویروس کرونا طی یک اقدام خداپسندانه آستان قدس رضوی با پیگیری کانون خادمیاران در شهرستان تعداد 400 وعده غذای گرم و 2 هزار بسته نبات تبرک را بین بیماران بستری در بخش کرونا و سایر بخش‌ها، تمامی کادر درمان و خدمات بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهر تایباد و برخی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در مناطق حاشیه شهر توزیع کردند.

وی عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که کانون خادمیاران رضوی در شهرستان انجام داده است ، شناسایی خانواده‌های نیازمند در تمامی مناطق به ویژه مناطق حاشیه شهر و محروم است تا بدین وسیله در هنگام توزیع بسته‌های معیشتی به تمام نیازمندان به صورت مساوی کمک اهدا شود.

مسئول دفتر کانون خادمیاران رضوی تایباد عنوان کرد: توزیع و شناسایی خانواده‌های نیازمند با همکاری فرمانداری، دفاتر ائمه‌جمعه اهل‌تسنن و تشیع، مساجد، نهادهای نظامی و اجرایی در شهرستان انجام شده است.

کانون خادمیاران رضوی از سال ۹۶ با ۱۴۲ عضو فعال با هدف محرومیت‌زدایی در شهرستان مرزی تایباد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha