جلسه قرآن «سعید پرویزی» و «علی محرابی» به روایت تصویر
کد خبر: 3907402
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

جلسه قرآن «سعید پرویزی» و «علی محرابی» به روایت تصویر

جلسه قرآن قاری بین‌المللی و ممتاز کشورمان، شامگاه گذشته، هفتم تیرماه با حضور حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

جلسه قرآن «سعید پرویزی» و «علی محرابی» به روایت تصویربه گزارش ایکنا، دومین جلسه هفتگی تلاوت قرآن سعید پرویزی، قاری بین‌المللی و علی محرابی، قاری ممتاز کشورمان، شامگاه گذشته، هفتم تیرماه در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) تهران برگزار شد.

این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۹ تا ۲۲ با تدریس سعید پرویزی و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ با تدریس علی محرابی همراه بود، با تلاوت قاریان جوان و نوجوان  از اسلامشهر، کرج و شهریار برگزار شد.

طی جلسه فوق که با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و اقامه نماز مغرب و عشا همراه بود، به نکاتی چون نحوه تلاوت مسابقه‌ای، مباحثی درباره تقلید از قاریان، بررسی سبک محمدصدیق منشاوی و سرعت تلاوت پرداخته شد.

یادآور می‌شود، حضور در این جلسه برای آقایان علاقه‌مند آزاد است. حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) در اتوبان ازگل، کوچه مدرسه، انتهای بن‌بست تهرانی، نبش پونه، پلاک ۱۰ قرار دارد.

گزارش تصویری روز گذشته، هفتم تیرماه

انتهای پیام
captcha