تفسیر مصور «یاسین قرآن» منتشر شد
کد خبر: 3908103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

تفسیر مصور «یاسین قرآن» منتشر شد

جلد اول «مجموعه تفسیر مصور قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان» با عنوان «یاسین قرآن» به قلم مشترک ‌مصطفی نیک اقبال و ‌مجتبی فائق روانه بازار نشر شد.

تفسیر مصور «یاسین قرآن» منتشر شد

به گزارش ایکنا؛ همزمان با دهه کرامت و میلاد پرسرور حضرت ثامن‌الحجج(ع) نخستین کتاب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان با عنوان «یاسین قرآن» با همکاری انتشارات بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه چاپ شد و در اختیار عموم قرار گرفت.

این کتاب که جلد اول «مجموعه تفسیر مصور قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان» است به قلم مشترک ‌مصطفی نیک‌اقبال و ‌مجتبی فائق نگاشته شده است. در این کتاب، تفسیر قرآن کریم با بیانی روان و ساده برای درک بهتر نوجوانان آمده است. تصاویر متناظر برخی آیات وجه تمایز دیگر این تفسیر از سایر تفاسیر است که خود در پرورش خلاقیت نوجوانان تأثیر به سزایی دارد.

مؤسسه فرهنگی روح‌الجنان به منظور ترویج فرهنگ والای قرآن کریم و بهره‌وری هرچه بهتر اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان به ویژه در شرایط خاص کنونی کشور و شیوع بیماری اپیدمیک کرونا و لزوم پرهیز از حضور بی‌جا در اجتماعات و نیز اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در نظر دارد با همکاری نهادهای آموزشی و فرهنگی پویش سراسری با عنوان «یاسین قرآن» برگزار کند.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان از سال 98 فعالیت خود را در لواسان آغاز کرد. در همان آغاز فعالیت هسته اصلی گروه پژوهشی مؤسسه روح‌الجنان در زمینه‌های قرآن، نهج‌البلاغه، سبک زندگی و روانشناسی اسلامی شکل گرفت که ماحصل کارگروه قرآنی آن طرح و برنامه‌ریزی و حمایت از تألیف مجموعه‌ای تفسیری برای نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۲
0
0
کتاب یاسین قرآن بسیار عالی و قابل استفاده
captcha