انسانیت رزمندگان سلامت؛ جلوه‌گر تمدن نوین اسلامی
کد خبر: 3908154
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

انسانیت رزمندگان سلامت؛ جلوه‌گر تمدن نوین اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: انسانیت رزمندگان جبهه سلامت قابل تقدیر است، چرا که زمینه ظهور ولی عصر(عج) را فراهم و تمدن نوین اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

انسانیت رزمندگان سلامت تمدن نوین اسلامی را به جهان نشان دادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز 11 تیرماه، در همایش جهادگران سلامت که از سوی بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا کشور ما عظمت مدیریت ولایی را به جهانیان ثابت کرد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در مقابل مجاهدت و ایثارگری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان که نماد نوع دوستی و علاقه به انسان و انسانیت است تشکر و قدردانی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به رزمندگان جبهه سلامت ابراز کرد: شما عزیزان مجاهدانه به قشر مستضعف و متمکن جامعه خدمت کردید و عملکرد شما در رسیدگی به نقاهتگاه‌ها از یک طرف و رسیدگی به بیماران از طرف دیگر نیز بسیار قابل توجه و تحسین است.

امام جمعه مشهد با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم افزود: زمانی که رهبری این فرمایش را بیان کردند، باید در پژوهشگاه‌ها این فرمایش کاملاً شکافته می‌شد که متأسفانه این اقدام انجام نشد، اما در پژوهشکده‌های متعلق به استکبار این فرمایش به عنوان خطر مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان کاخ سفید به یک جمع‌بندی رسیدند و محاسبه کردند که باید تا سال 2025 بر چین، ژاپن، هند و روسیه به لحاظ اقتصادی مسلط و نظام اسلامی را براندازی کنند.

وی عنوان کرد: آمریکا تا لبه سقوط از پرتگاه پیش آمده و سلطه استکباری در حال برچیده شدن و تمدن نوین اسلامی در دنیا مطرح شده است. فداکاری کشور ما در نهادهای درمانی در هیچ کشور پیشرفته دیگری دیده نمی‌شود. تمدن مدرنیته مورد نفرت مردم جهان قرار گرفته چرا که نتیجه آن جنایت، بی‌عدالتی و بی‌اخلاقی است، در دل کشور آمریکا پرچمش توسط مردمش به آتش کشیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: تشکر و قدردانی بنده به عنوان یک طلبه از رزمندگان عرصه بهداشت و درمان به خاطر رسیدگی به یک بیمار مستضعف نیست بلکه انسانیت شما عزیزان قابل تقدیر است. شما به عنوان عنصر مومن با این کار عظیم زمینه ظهور ولی عصر(عج) را فراهم و تمدن نوین اسلامی را به جهانیان نشان دادید.

وی بیان کرد: دشمن خواست ثابت کند جریان طرفدار انقلاب جریان عوام است و نخبگان با این انقلاب و اسلام نیستند، به طوری که برخی روشنفکران کشورمان با وجود متدین بودنشان اعلام می‌کردند جامعه نخبگانی ما انقلابی نیستند و این قشر برخاسته از کف خیابان است، اما شما با ایثار و فداکاری خود ثابت کردید که انقلاب یک جوهر گرانبهاست و جامعه نخبگانی احساس انقلابی دارند و وابسته به این نظام هستند.

علم‌الهدی تصریح کرد: مردم ما به لحاظ اقتصادی به استیصال رسیده‌اند، لذا در این خصوص نیز ضرورت دارد پروتکل‌هایی اعمال شود تا مردم از این وضعیت نجات پیدا کرده و بحران شیوع کرونا سبب ایجاد بحران معیشتی و اقتصادی نشود.

انتهای پیام
captcha